۱۷پروژه تامین آب آشامیدنی در قزوین به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: همزمان با هفته دولت، ۱۷پروژه عمرانی تامین آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی استان قزوین به بهره برداری رسیده و یک طرح نیز کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با اعلام این مطلب گفت: برای اجرای این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال هزینه شده و به واسطه آن ۴مخزن ذخیره آب، ۱۸کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع، ۸حلقه چاه عمیق و ایستگاه های پمپاژ  احداث شده است.
او عمده پروژه‌های یاد شده را شامل ۶طرح شهرستان قزوین و ۳طرح در حوزه شهرستان آبیک عنوان کرد.
بیرنوندی همچنین اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت در روستاهای حوزه شهرستان تاکستان ۲طرح و در شهرستان بویین زهرا نیز ۳طرح تامین آب آشامیدنی افتتاح می شود.   
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین همچنین از بهره برداری رسمی از ۳پروژه و نیز یک مورد کلنگ‌زنی در سطح شهرها و روستاهای حوزه شهرستان آوج خبر داد.
او در پایان مشارکت عمومی برای مدیریت مصرف آب آشامیدنی را خواستار شد و خاطر نشان کرد: امید است مردم عزیزمان در سطح روستاها و شهرهای استان با درک شرایط موجود از جمله کم آبی  ومحدویت های مالی با مشارکت و حساسیت بیشتری کمک کنند تا این تاسیسات که به منظور پایداری خدمات رسانی به مردم شریف استان ایجاد شده، بهتر و بیشتر مورد بهره برداری واقع شوند.
این مقام مسئول گفت: شرکت آب و فاضلاب استان قزوین تا پایان تیرماه سال جاری خدمات خود را به یک میلیون و ۳۷۲هزار نفر در ۲۶شهر و ۵۰۹روستای استان ارائه داده و هم اکنون ۱۰۰درصد جمعیت شهری و ۹۰درصد جمعیت روستایی استان از این خدمات بهره مند می‌شوند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1424821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =