حوزه بهداشت و درمان استان قزوین نیازمند حمایت جدی مسئولان

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار معاون وزیر بهداشت گفت: در حوزه بهداشت و تقویت زیرساخت‌های درمانی، استان قزوین نیازمند حمایت جدی‌تر مسئولان کشور است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه استان قزوین در دیدار دکتر طاهر موهبتی معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت بهداشت که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: فرمایشات امام حسین(ع) میراث معنوی، عرفانی و اخلاقی است و ان‌شاءالله تلاش کنیم پیرو حقیقی آن حضرت باشیم.
عابدینی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته دولت خاطرنشان کرد: شهید رجایی برخاسته از این خطه بودند و مشی ایشان در مسئولیت، امروز نیز گره‌گشا خواهد بود و الگوی بسیار ارزشمندی برای همه مسئولان است.
او در ادامه روز پزشک را تبریک گفت و تأکید کرد: رعایت کامل اصول و پروتکل‌های بهداشتی را وظیفه دینی خود دانسته و به خطر انداختن سلامت خود و جامعه را حرام می‌دانیم و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند همه وظیفه داریم دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا را با جدیت اجرایی کنیم.
آیت‌الله عابدینی یادآور شد: ما با نظر ستاد استانی مقابله‌ی با کرونا، نماز جمعه را مجددا تعطیل کردیم و در تمام مراحل با ریاست دانشگاه علوم پزشکی هماهنگ بوده‌ایم و از این پس نیز همین گونه است.
امام جمعه قزوین بیان کرد: آن چیزی که جامعه ما را با جوامع دیگر متفاوت کرده این است که نگاه‌های ایمانی، دینی و الهی در تمام بخش‌های زندگی ما نقش مثبتی ایفا می‌کنند و در موضوع بیماری کرونا نیز اعتقاد داریم خدای متعال کمک می‌کند و ما نیز با یاری خدای متعال کارها را پیش می بریم.
او اظهار کرد: جامعه روحانیت در آگاهی بخشی، بسیج مردم، روحیه دادن و حضور در صحنه با جدیت پای کار بوده و در قزوین حضور این عزیزان در صحنه مقابله با کرونا، بسیار مؤثر بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تقدیر از کادر درمانی بیان کرد: شهدای کادر پزشکی همانند شهدای دفاع مقدس هستند و در تمام مراحل بسیار خوب عمل کرده‌اند و از این عزیزان قدردانی می‌کنیم و به آنها خدا قوت می‌گوییم.
آیت‌الله عابدینی در ادامه با بیان اینکه حوزه بهداشت و درمان استان قزوین نیازمند حمایت بیشترمسئولان کشور است، خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت و تقویت زیرساخت‌های درمانی، استان قزوین نیازمند حمایت جدی‌تر مسئولان کشور است تا شاهد جهش در این حوزه در استان قزوین باشیم.
او در پایان از دکتر نامدار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز قدردانی و اظهار کرد: دکتر نامدار با مقبولیت و کار جدی، رضایت اقشار مختلف را جلب کرده‌اند و تلاش‌های ایشان در بخش‌های مختلف بسیار ثمربخش بوده است.
دکتر طاهر موهبتی در دیدار آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و با تبریک هفته دولت اظهار کرد: شهید رجایی از اهالی استان قزوین بودند که به عنوان تجسم اخلاق در حکومت محسوب می‌شوند و این هفته را به همه عزیزان تبریک عرض می‌کنم.
او در ادامه به مسائل و مشکلات بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بحث کرونا بی نظیر است. ایشان تأکید کردند عدول از مصوبات ستاد ملی کرونا را صحیح نمی‌دانم و در محرم نیز تابع مصوبات ستاد ملی کرونا می‌دانم و این مهم در پیشگیری‌ها بسیار مؤثر بوده واست.
معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت بهداشت ادامه داد: خوشبختانه چنین ادبیاتی را در استان‌ها نیز مشاهده می‌کنیم و در استان قزوین نیز نگاه رهبری در حوزه مقابله‌ با کرونا و پیروی از مصوبات ستاد استانی کرونا با جدیت دنبال می‌شود و نماینده محترم ولی فقیه در استان قزوین حساسیت بسیار ویژه‌ای به مصوبات داشته‌اند و این مهم بسیار ارزشمند است.
دکتر موهبتی با تقدیر از کادر درمان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، بیان کرد: در سفر به استان قزوین در نظر داریم از همکاران عزیزمان که در این شش ماهه زحمات بسیار زیادی را متقبل شده‌اند و فداکاری‌های بسیاری کرده اند، قدردانی کنیم و از همه اقشار می‌خواهیم بیش از پیش رعایت پروتکل‌ها را جدی بگیرند.
او با اشاره به آغاز ماه محرم، خاطرنشان کرد: از همه عزیزان تقاضا داریم تا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سلامت خود صیانت کرده و در این مسیر کادر پزشکی و درمانی را حمایت کنند تا شاهد کاهش ورودی‌های بیماران به بیمارستان‌ها باشیم و در نهایت دچار محدودیت‌های تخت بیمارستانی نشویم.
این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: توصیه‌هایی که نماینده محترم ولی فقیه در استان قزوین انجام داده‌اند، بسیار مؤثر بوده و تقاضا داریم از این پس نیز همانند گذشته ما را در این امر یاری کنید تا بتوانیم با یاری خدا این دوران سخت را پشت سر گذاشته و ویروس منحوس کرونا را از بین ببریم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1424825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =