۵ نفر
۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳
یک استقلال جدید به لیگ یک رسید

ورزش سه نوشت: در هفته پایانی دیدارهای گروه الف لیگ دسته دوم تیم استقلال ملاثانی توانست جواز صعود به لیگ یک را به دست آورد.

دیدارهای هفته پایانی گروه الف لیگ دسته دوم در حالی دقایقی قبل به پایان رسید که چهار تیم شانس صعود به لیگ دسته اول را داشتند و در نهایت تیم استقلال ملاثانی توانست مستقیما به رقابت‌های فصل آتی لیگ یک صعود کند؛ در حساس‌ترین بازی امشب دو تیم مدعی فولاد نوین اهواز و خیبر خرم آباد به مصاف یکدیگر رفتند که فولادی‌ها توانستند این جدال 6 امتیازی را به سود خود به پایان ببرند، هر چند برد شاگردان حسن هوری نتوانست آن‌ها را مسافر لیگ یک کند.

استقلال ملاثانی در خانه توانست با چهار گل از سد میلادمهر تهران بگذرد؛ استقلالی‌ها که در شرایطی کاملا برابر با خیبر خرم آباد و صرفا به دلیل نتایج ضعیف در دوئل‌های رو در رو جایگاه دوم را در اختیار داشتند، با این پیروزی و شکست خیبر خود را در جایگاه اول جدول قرار دادند و به لیگ یک صعود کردند.

تیم شهرداری آستارا دیگر مدعی صعود به لیگ یک هم توانست با سه گل در قزوین، کاسپین را از پیش روی بردارد تا آستارایی‌ها به مرحله پلی‌آف صعود کنند و برای رسیدن به لیگ یک باید مقابل پاس همدان قرار گیرند.

سه شنبه قرار است قرعه کشی مرحله پلی‌آف برگزار شود و زمان برگزاری مرحله پلی‌آف و همچنین دیدار فینال میان چوکا تالش و استقلال ملاثانی هنوز مشخص نیست اما قطعا مسئولان سازمان لیگ در نظر دارند تا این مسابقه را پس از ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار کنند

252 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1424878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =