افتتاح ۳۵۰ میلیاردتومان طرح در شهرستان کیار

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش دولت یازدهم و دوازدهم طی هفت سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان طرح با کاربری‌های مختلف در شهرستان کیار بهره‌برداری شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، جعفر مردانی در آیین بهره برداری از طرح‌های شهرستان کیار افزود: این طرح‌ها در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، آموزشی، فرهنگی، زیرساختی و راه‌ها منشا خدمات بسیاری در شهرستان بوده و تلاش می‌شود تا پایان دولت طرح‌های مهم این شهرستان تکمیل و به مردم ارائه شود.

وی، بازگشایی تونل زره را از مهمترین طرح‌های شهرستان کیار اعلام کرد و گفت: در سفر اخیر رییس سازمان برنامه و بودجه به استان ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح درنظر گرفته شد که هم اینک پیمانکار طرح مشخص و عملیات اجرایی را آغاز کرده و امید است این طرح در دهه فجر به بهره‎برداری برسد.

مردانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام و خدمات دولت دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون منشا خدمات بسیاری برای مردم بوده است و به ویژه در سال‌های گذشته با تشدید تحریم‌ها این خدمات هیچگاه متوقف نشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اعمال تحریم‌های ظالمانه به دنبال خروج آمریکا از برجام شرایط بسیار سختی را برای دولت و ملت ایجاد کرد اما هیچگاه مانع تداوم راه کشور نشد و مصداق آن بهره‎برداری از طرح‌های هفته دولت در سراسر کشور و استان است.

مردانی خاطرنشان کرد: با وجود همه تنگناهای اعتباری امروز شهرستان کیار به کارگاه بزرگ سازندگی در حوزه راه و حمل و نقل تبدیل شده است.

در نخستین روز هفته دولت، ۱۸ طرح عمرانی، زیرساختی، آموزشی و تولیدی در شهرستان کیار با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1425075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =