آئین افتتاح و بهره‌برداری از ۴ فضای آموزشی خیری مشارکتی بنیاد برکت درهفته شامخ دولت

کرمی گفت :تا مهر ماه امسال ۲۳ فضای آموزشی در قالب ۱۳۱ کلاس درس و زیر بنای ۱۷۲۵۵ متر مربع تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان خواهد شد که از این تعداد پروژه ، ۴ فضای آموزشی در قالب ۲۴ کلاس درس با زیر بنای ۱۷۹۳متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری میرسد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کهگیلویه و بویراحمد به نقل از  روابط عمومی نوسازی استان کهگیلویه و بویراحمد  در راستای طرح توسعه مشارکت‌های مردمی آجر به آجر، پیروز کرمی مدیرکل نوسازی مدارس استان با حضور در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  ضمن تبیین و تشریح طرح آجر به آجر اظهار داشت: در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پروش و اهمیت موضوع توسعه مشارکت گسترده خیّرین با اهداف عمده فرهنگ سازی و توجه به امر مدرسه سازی در بین اقشار مختلف در دستور کار نوسازی مدارس کشور قرار گرفته است که امیدواریم با همراهی و مشارکت اقشار مختلف قدم های مؤثری در استان گلستان برداشته شود.

کرمی  افزود:  امسال دولت ۳۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل مدارس خیرساز سراسر کشور پیش بینی کرده که در مقایسه با سال قبل سه برابر افزایش یافته است.

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از منابع ملی برای تکمیل بخشی از مدارس خیرساز این استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد وافزود: دو برابر مبلغ فوق جهت تکمیل پروژه های خیری نیمه تمام اعتبار نیاز است.

 کرمی گفت :تا مهر ماه امسال ۲۳ فضای آموزشی  در قالب ۱۳۱ کلاس درس  و زیر بنای ۱۷۲۵۵ متر مربع  تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان خواهد شد که از این تعداد پروژه ، ۴ فضای آموزشی در قالب ۲۴ کلاس درس با زیر بنای ۱۷۹۳متر مربع  با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری میرسد .

 وی  افزود:تعداد ۲۸ پروژه در قالب ۱۷۹کلاس درس  با زیر بنای ۲۹۵۱۲ متر مربع از محل اعتبارات ملی – استانی و خیری در دست اجرا می باشد که امیدواریم تا ایام الله دهه  فجر این پروژه ها  را تکمیل و تحویل آموزش و پرورش نماییم .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1425107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =