کاهش ۸۸ درصدی مصرف برق صنایع در زمان پیک

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: همکاری و صرفه جویی صنایع استان در پیک بار مصرف برق سبب شد تا ۸۸ درصد بار مصرف برق کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ آرش نواب در نشست خبری برخط خانه مطبوعات و رسانه های استان یزد گفت:سه هزار و ۲۵۳ تفاهم نامه همکاری با صنایع و سایر مشترکین به امضا رساندیم که در سال ۹۹ با نرخ رشد ۲۷۵ درصدی همراه بود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد با بیان اینکه امسال هیچگونه قطعی برق نداشتیم، افزود: همکاری صنایع استان در پیک بار مصرف برق، غالب بود به طوری که پیک بار شرکت توزیع برق یزد به یکهزار و ۱۱ مگاوات تا ۲۵ شهریور ماه رسید که ۸۸درصد بار مصرف برق توسط صنایع استان کاهش داده شد و این نشان از همکاری خوب صنایع استان دارد.
نواب در خصوص همکاری ادارات استان گفت: تعداد اداراتی که بر حسب درصد همکاری تقسیم بندی شدند به طوری که۵۱ درصد ادارات استان تا ۷۰ درصد بار مصرف را کاهش دادند.
وی عنوان کرد: در راستای فرهنگسازی مدیریت مصرف در تابستان از جمله تقدیر از بانوان منتخب در کاهش استفاده از برق، تهیه و پخش موشن گرافی و پویش هر شهروند یک همیار برق را اجرا کردیم
وی در خصوص اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: میزان برق مصرفی در صنعت دو میلیون مگاوات بوده که تا کنون۵۴ درصد رشد داشته، در بخش خانگی برق رسانی ۳۱ درصد، در بخش کشاورزی ۷درصد و در بخش عمومی ۳۶ درصد رشد برق رسانی داشتیم.
نواب افزود: سه هزار و ۳۶۰ متر شبکه فشار متوسط احداث شده است همچنین پروژه های روشنایی شهری، توسعه روشنایی شهری و احداث شبکه های روشنایی شهری از این دسته هستند.
وی با بیان اینکه در خاموشی هر مشترک ۷۰درصد کاهش زمان داشتیم، گفت: در تعداد مشترکین ۲۴درصد رشد و ۲۳ درصد رشد روشنایی معابر را داشتیم.
نواب با اشاره به اینکه ۱۵ مورد برق رسانی به روستاها در هفته دولت سال جاری انجام و احداث و اصلاح شبکه که در کل ۱۰۵ پروژه خواهد بود با اعتبار ۴۸۳ هزار میلیون ریال در هفته دولت انجام می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1425515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =