سه واحد تولیدی صنعتی در ایوانکی افتتاح شد

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت و با حضور مسئولین شهرستان گرمسار ، واحدهای تولیدی پیشرو کاغذ گستران ، آژند فن آبراه و تولیدی یگانه در ایوانکی شهرستان گرمسار افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان علی تشنه دل با اشاره به حجم سرمایه گذاری صورت گرفته در این واحدها تصریح کرد: برای راه اندازی این سه واحد تولیدی بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است و زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر نیز فراهم شده است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان افزود: شرکت پیشرو کاغذ گستران در شهرک صنعتی ایوانکی مستقر می باشد که با سرمایه‌گذاری حدود ۱۳۳ میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه ۳۰ هزار تن کاغذ و مقوای تست لاینر و ورق کارتن را دارد زمینه اشتغال ۴۰ نفر را فراهم کرده است.

علی تشنه دل افزود: شرکت واحد تولیدی یگانه تولید کننده سالانه ۲۰ هزار متر مربع محصولات ساخته شده از MDF و شرکت آژند فن آبراه تولید کننده سالانه ۱۰۰ عدد اتاق بار کامیونت مخصوص خودرو آشپزخانه سیار در شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی از دیگر پروژه های افتتاح شده در چهارمین روز از هفته دولت بود که برای راه اندازی این طرح ها حدود ۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده و ۶۰ نفر نیز مشغول به کار خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولین شهرستانی ، طرح توسعه تولید لوله پلی اتیلن تا سایز ۶۳۰ سانتیمتر با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال در واحد تولیدی لوله پلی اتیلن هادی در شهرک صنعتی شهرستان سرخه به بهره برداری رسید.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1425944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =