نامجومطلق: نیمه اول باید سه گل دیگر به پرسپولیس می‌زدیم

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در نیمه اول برتر از حریف بودیم و باید سه گل دیگر هم وارد دروازه پرسپولیس می کردیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجید نامجومطلق در نشست خبری انلاین پس از دربی نود و سوم پایتخت بین تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران گفت: به هواداران استقلال تبریک می گویم که جایشان خالی بود. در نیمه اول فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و به گل رسیدیم و سه موقعیت گل دیگر را هم از دست دادیم. 

وی ادامه داد: با شروع نیمه دوم با وجود اینکه گفته بودیم هشت دقیقه اول را مدارا کنند تا جریان بازی به نفع ما شود اما متاسفانه روی یک خطا که فکر می کنم خطا نبود گل مساوی را خوردیم. در این صحنه تاکید زیادی کرده بودیم که بازیکنان مراقب باشند اما غفلت کردند و در لحظه ای که فرشید اسماعیلی بیرون بود گل مساوی را دریافت کردیم. 

مربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: می دانستیم که پرسپولیس به خاطر یک گل عقب بودند شروع بازی را با حمله در پیش می گیرد. ما توصیه کردیم که کنترل کنند بازی را و حریف به دروازه ما نزدیک نشود. با این حال در آن صحنه داور اشتباه کرد و از همان نقطه ای که در جریان بود و اسماعیلی بیرون بود، از فضای خالی پرسپولیس به گل رسید. 

وی ادامه داد: بعد از این گل بای به تعادل کشیده شد. متاسفانه روی غفلت و غافلگیری در دقایق آخر گل دوم را خوردیم اما بازیکنان ما با غیرت به بازی برگشتند. کلید برد ما گلی بود که در وقت اضافه نیمه دوم زدیم. 

نامجومطلق ادامه داد: با توجه به اینکه ما سه هافبک خود را به علت مصدومیت از دست دادیم نگران بودیم اما در ضربات پنالتی دروازه بان خوبی داشتیم و پنالتی زن های خوبی هم داشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم. امیدوارم بتوانیم یک جام بگیریم و به هواداران تقدیم کنیم. 

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1426071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    20 6
    با برگشت مصدومان در سوپرجام در 90 دقیقه کار پرسپولیس را تمام می کنیم
  • علی IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    3 7
    خب نیمه دوم هم باید 4 تا میخوردید دیگه . خدایا جنبه بده