لازمه دستیابی به جهش تولید رسیدن به جهش مهارت است

حسین الماسی فرماندار شهرستان قروه در جلسه شورای مهارت این شهرستان که با حضور سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان برگزار شد با اشاره به اهمیت آموزش های مهارتی در تحقق شعار سالجاری گفت : لازمه دستیابی به جهش تولید رسیدن به جهش مهارت است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حسین الماسی فرماندار شهرستان قروه در جلسه شورای مهارت این شهرستان که با حضور سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان برگزار شد با اشاره به اهمیت آموزش های مهارتی در تحقق شعار سالجاری گفت : لازمه دستیابی به جهش تولید رسیدن به جهش مهارت است.
الماسی آموزش های مهارتی را زیربنای توسعه همه جانبه شهرستان قروه خواند و افزود : آموزش های مهارتی می تواند علاوه بر تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد زمینه لازم را برای بهره وری تولید و کمک به حل معضل اشتغال در شهرستان قروه فراهم نماید .
فرماندار شهرستان قروه ارائه آموزش های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار را زمینه ساز ایجاد اشتغال مولد و پایدار و جلوگیری از خام فروشی محصولات تولیدی شهرستان از طریق آموزش افراد برای تبدیل محصولات تولیدی به محصولات فرآوری شده با ارزش افزوده بالا دانست و خواستار گسترش آموزش های مهارتی در شهرستان قروه با تعامل ، همکاری و همفکری سایر دستگاه های اجرایی سطح شهرستان شد .
وی توسعه کارگاه های تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی ، صنعت ساختمان و کشاورزی را به عنوان زیرساخت توسعه ای شهرستان قروه یاد کرد و گفت : امیدواریم با همکاری فرمانداری و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان زمینه توسعه آموزش های مهارتی در این بخش ها را در سالجاری فراهم آوریم .

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1426138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =