۱ نفر
۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
آغاز مذاکرات پاری سن ژرمن با مسی

دنیای ورزش تورنتو نوشت: روزنامه آرژانتینی اوله می‌گوید باشگاه PSG مذاکره برای جذب احتمالی مسی را آغاز کرده هر چند سیتی همچنان محتمل ترین گزینه برای او به حساب می آید.

روزنامه آرژانتینی اوله در جدیدترین گزارش خود مدعی است باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن با نزدیکان مسی و مدیریت برنامه‌های او تماس گرفته و مذاکرات با آنها درباره احتمال انتقال ستاره آرژانتینی به پاریس را آغاز کرده است.

اوله می‌گوید در اینکه مسی تا این لحظه بیشتر ترجیح می‌دهد به سیتی منتقل شود چون آنجا هم با دوستش آگوئرو همبازی می‌شود و هم می‌تواند زیر نظر گواردیولا کار کند. ولی ممکن است در هفته‌های آینده اتفاقات زیادی بیفتد. این روزنامه می‌گوید خبرهایی بدستش رسیده که نشان می‌دهد مذاکرات باشگاه PSG با نمایندگان مسی و ایجنت او آغاز شده است. پاریسی ها می خواهند شانس خود برای جذب مسی را ارزیابی کنند.

رقابت پاری سن ژرمن و منچسترسیتی تنها به زمین فوتبال خلاصه نمی‌شود و بین مالکین قطری PSG و مالکین اماراتی منچسترسیتی در دنیای واقعی هم رقابتی سخت در جریان است. فرصت به خدمت گرفتن ستاره عظیمی مثل مسی می‌تواند رقابت آنها را در این عرصه بسیار شدید کند.

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1426193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =