افتتاح شش طرح برق رسانی در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان سرخه

در آئین افتتاح همزمان پروژه های هفته دولت در شهرستان سرخه که با حضور ویدئو کنفرانسی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار گردید، شش طرح برق رسانی این شهرستان افتتاح شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان طرح تامین برق مجتمع ۱۰۶ واحدی بسیجیان با اعتبار یک میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال و طرح احداث ۱۰ ایستگاه هوایی توزیع برق به ظرفیت ۷۹۰ کیلوولت آمپر و توسعه یک هزار و ۳۲ متر شبکه ۲۰ کیلوولت به مبلغ چهار میلیارد و ۲۹۹ میلیون ریال، افتتاح شدند.

طرح برقراری یک هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی دومداره در جاده سرخه-سمنان  با هزینه یک میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال ، طرح نصب هفت دستگاه سکسیونر گازی هوایی بااعتبار پنج میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال، به عنوان طرح های افتتاح شده به شمار می روند.

طرح نصب ۲۵ دستگاه تابلو لوازم اندازه گیری قابل قطع از راه دور به مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و طرح تبدیل یک هزار و ۵۰۰ متر شبکه مسی به کابل خودنگهدار در سطح شهرستان، با هزینه یک میلیارد و ۵۲۲ میلیون ریال، به بهره برداری رسیدند.

یادآور می شود: به منظور افتتاح این تعداد پروژه عمرانی برق رسانی در پنجمین روز هفته دولت، مبلغ ۱۶ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال هزینه شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1426235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =