سقوط خودروی سواری به آب های خلیج فارس و نجات سرنشینان آن/ تصاویر

با حضور به موقع مسئولین اسکله لافت و ملوانان لندیکرافت ۶سرنشین یک اتومبیل که به دریا سقوط کرد همگی نجات پیدا کردند.با حضور به موقع مسئولین اسکله لافت و ملوانان مستقر در این اسکله، شش سرنشین یک اتومبیل که هنگام ورود به لندیکرافت در این اسکله دچار حادثه ‌شده و به دریا سقوط کرده بودند، نجات پیدا کردند.

به گزارش خبرآنلاین از سازمان منطقه آزاد قشم در این حادثه که صبح روز پنجشنبه اتفاق افتاد اتومبیل حادثه دیده هم به همراه کلیه وسایل داخل آن با کمک این ملوانان و توسط جرثقیل کمتر از دوساعت پس از سقوط از آب خارج و به خشکی منتقل شد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در اسکله پهل بلافاصله پس از این حادثه، ضمن نظارت بر عملیات امداد ونجات حادثه دیدگان با تقدیر از عملکرد مسئولین اسکله پهل و لافت و ملوانان دریادل لندیکرافت های حاضر در  موقعیت، از بررسی و کارشناسی دلیل یا دلایل بروز این حادثه توسط کارشناسان سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد.
 مرتضی شیخ زاده گفت: برای برآورد خسارت وارده به این اتومبیل و وسایل داخل آن نیز کارشناس بیمه دعوت و ‌در صحنه حضور پیدا کرد و با تامین جرثقیل و حضور مسئولین بندری، خودروی سقوط کرده در دریا، با کمترین خسارت از آب خارج شد.
 وی افزود: از اولین دقایق این حادثه مسئولین و نیروهای خدوم پاسگاه دریابانی پهل نیز فراخوان شده و به منظور کنترل شرایط در صحنه حضور داشتند.
وی با اشاره به اینکه شش سرنشین این اتومبیل شامل چهار نفر بزرگسال و دو نوزاد شش ماهه و دوساله بوده است، افزود: از میان این افراد یک زن ۴۴ ساله که مادر زن راننده بوده است به دلیل شوک وارده از این حادثه به درمانگاه شهرستان خمیر منتقل شد که الحمدالله وضعیت جسمی ایشان مساعد گزارش شده است.

شیخ زاده از همه کسانی که از امکانات بندری و لندیکرافت در دو اسکله لافت و پهل برای انتقال خودرو شان به جزیره قشم  و برعکس استفاده می کنند خواست تا ضمن رعایت مقررات و موازین مربوطه،  نهایت همکاری را با ملوانان لندیکرافت و ماموران مستقر در این دو اسکله داشته باشند تا شاهد حوادثی از این دست نباشیم .
گفتنی است اتومبیل حادثه دیده پژو۴۰۵ بوده و از مبداء کهنوج  در استان کرمان وارد قشم ‌شده بود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1426362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =