۲ نفر
۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲
واعظ آشتیانی: مجیدی حق دارد دلخور باشد

مدیرعامل سابق استقلال از فرهاد مجیدی خواست درباره تصمیم استعفای خود تجدید نظر کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از شوک عصرگاهی فرهاد مجیدی به هواداران استقلال با استعفای خود آن‌هم در فاصله کم‌تر از 24 ساعت بعد از پیروزی در دربی 93 و صعود به فینال جام حذفی، امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال در گفت‌وگو با رادیو ایران گفت: امیدوارم فرهاد مجیدی تجدید نظر کند و کادر مدیریتی هم از او دلجویی کند.

وی درباره شایعه مذاکره با استراماچونی گفت: امکان دارد رسانه‌های ایتالیایی درخصوص بازگشت استراماچونی شیطنت کرده باشند؛ اگر فرض کنیم که استراماچونی هم بخواهد برگردد، با این قیمت دلار چگونه می‌خواهند دستمزدش را بدهند؟

واعظ آشتیانی در واکنش به تصمیم فرهاد مجیدی و استعفای‌اش گفت: استراماچونی هم بود، فوقش میخواست همین نتایج فرهاد مجیدی را بگیرد، برای من قابل هضم نیست که بخواهند استراماچونی را برگردانند؛ فرهاد مجیدی حق دارد از مدیریت باشگاه دلخور باشد.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1426415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    4 1
    اینو فتل شغلشون مصاحبه علیه مدیر عامل های استقلال هست
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
    3 1
    شما خودتون کسی بودید که قلعه نویی رو در اوج استقلال فراری دادید با این توجیه که هیچ تیمی دو بار پشت سرهم قهرمان نمیشه و قهرمانی رو تقدیم سپاهان کردید. دوران مشعشع مدیریت شما هم یادمون نرفته
  • علی IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
    3 1
    کار آقای مجیدی تو این مرحله سیاه بازی و حصول اطمینان هست برای مدیر کار احساسی کل برنامه تیم را به هم می ریزد همانطوریکه خودشون میفرمایند مسئله چند روز پیش بوده که مطرح کرده میتوانست بعد مسابقات نهایی این مشکل را در هیت مدیره مطرح کند نه اینکه در اینستا رسانه ای کند.
    • تا بوده همین بوده US ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
      1 2
      چی‌ میگی؟‌ کدوم مربی به خاطر سیاه بازی و ... میاد روحیه تیمش خراب کنه و به هر دلیلی دیگه ای استعفا بده؟ وقتی شخصیت یه مربی تو تیم اینجور شکسته بشه ، چه انتظاری داری؟ فرهاد و فرزاد در کل عمر بازی حرفه ای شون توی تیم استقلال بودن فرهاد میره سالها درس مربیگری حرفه ای میخونه و بعد از تیم نونهالان کشورهای دیگه شروع به مربی گری میکنه الان چه کسی به جز فرهاد لیاقت مربی گری استقلال داره ؟فقط بخاطر گاو بندی و سیاسی کردن تیمها باید پیشنهاد به یه مربی خارجی داده بشه اونم وقتی که استقلال دوم شد در لیک و جام حذفی رفته فینال