کارگرجم: پرسپولیس باید در نیمه اول ۴-۰ به رختکن می‌رفت!

مهر نوشت: پیشکسوت آبی‌پوشان گفت: داور دربی اشتباهاتی داشت که عمدتا به سود پرسپولیس بود و اگر این اشتباهات نبود استقلال در ۹۰ دقیقه پیروز می‌شد.

در مرحله نیمه نهایی جام حذفی غروب چهارشنبه سرخابی‌های تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که شاگردان مجیدی در ضیافت پنالتی‌ها برنده این دیدار بزرگ شده تا بار دیگر راهی فینال جام حذفی کشور شوند.

اکبر کارگرجم پیشکسوت آبی‌پوشان در خصوص این دیدار گفت: بازی خوبی از دو تیم مشاهده کردیم و به جز دقایقی از نیمه دوم که بازی افت کرده بود، در سایر دقایق هر دو تیم با میل به پیروزی در زمین تلاش کردند. اوج هیجان را در دقایق پایانی بازی دیدیم که دو گل زیبا هم در آن ثانیه‌های آخر به ثمر رسید تا یک بازی دراماتیک را شاهد باشیم.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: استقلال بازی را خیلی خوب آغاز کرد و اگر بی رحمی فوتبال نبود آنها باید در پایان نیمه اول ۴ بر صفر به رختکن می‌رفتند نه یک بر صفر. چند موقعیت را بچه‌های خودمان از دست دادند و دروازه بان پرسپولیس هم در چند موقعیت واکنش‌های خوبی داشت.

کاپیتان پیشین آبی‌پوشان گفت: در شبی که همه بازیکنان استقلال خوب بودند، علی کریمی در نیمه اول بهترین بازیکن زمین بود و به خوبی کارگردانی و طراحی آبی‌ها را بر عهده داشت. تعویض اول پرسپولیس تعویض خوبی بود و تعادل را در مرکز زمین برقرار کرد. قائدی هم واقعا یک شب رویایی را سپری کرد تا یک کابوس واقعی برای مدافعان پرسپولیس باشد. با همه اینها به نظر من بهترین بازیکن زمین در این بازی میلیچ بود. میلیچ دو بار پاس گل داد و یک پنالتی حساس را هم گل کرد تا نقش پررنگی در این پیروزی داشته باشد.

کارگرجم در خصوص داوری این بازی گفت: حیدری در جریان بازی اشتباهات تاثیرگذاری داشت که اگر نبود یا کمتر بود استقلال در طول نود دقیقه به یک پیروزی خوب و با ارزش دست پیدا می‌کرد.

وی افزود: داور با بازیکنان پرسپولیس مهربان تر بود و در دادن کارت به بعضی از آنها مماشات کرد. به نظر من سیامک نعمتی در همان نیمه اول باید اخراج می شد و در حالی که بازی یک بر صفر به سود استقلال بود یک پنالتی واضح را هم روی فرشید اسماعیلی نگرفت. 

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: استقلال از سد سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی عبور کرد و طی کردن این مسیر سخت آنها را مستحق قهرمانی در این جام می کند و امیدوارم روز ۱۳ شهریور آنها به آنچه استحقاقش را دارند در شهر مشهد برسند.

۲۵۵ ۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1426689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    17 15
    خطای رو فرشید لب خط بود ولی علیپور داخل محوطه و پنالتی محرز دو تا شوت زدید ما هم دو تا میلیمتری نیمه اول زدیم بعد بازی شما هجومی بود؟ یه سره زیر توپ تموم شد رفت اینقدر بی جنبه نباشید فوتبال برد و باخت داره دیگه چرا اینقدر داستان سرایی مکنید
    • RO ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
      0 0
      استقلال یه مهاجم 6 دانگ مث علی دایی رو میخواد که یک تنه تو یه بازی 37 تا به مالدیو زد
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    21 12
    توهم چیز بد ولی رایجی است.
    • پرستو IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
      0 1
      حقیقت تلخه لنگی عزیز
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    24 6
    کاملا مغرضانه تحلیل کرده
  • محمدرضا IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    19 5
    مطمئنید تیترتون درسته؟
  • محمد IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    0 0
    به عنوان ی پرسپولیسی تبریک میگم به استقلالی ها تو این بازی بخاطر اشتباه سرمربی ما ۲۰ دقیقه اول بازی خیلی بد بودیم و خود یحیی هم زود متوجه سد و درست کرد و توو۵ دقبقه اخر کمی بچه ها آماتور بازی کردن نتزجه از دست رفت ولی بهرحال فراموش نکنیم این تیم با قدرت قهرمان شد و چندساله همین بچه ها دارن برامون افتخار کسب میکنند استقلالی های عزیزم ب جای درست کردن حاشیه ب تیم خودشون بپردازند تا در نهایت فوتبال و لیگمون پیشرفت کنه ... کل کل خوبه ولی دیگ یکی دوسالی هست شورش رو دراوردیم و ب فوتبال ضرر میزنین
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    0 0
    بابا کمی جنبه داشته باشید ! خوبه با پنالتی صعود کردین
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    1 0
    آقای کارگرجم! پیشکسوت بودن و اسطوره شدن ادب و آدابی دارد که ظاهراً شما از آن بی خبرید.
  • GB ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
    0 0
    ولا نیمه دوم استقلال بسیار ضعیف بود و پرسپولیس یک فوتبال برتر ارائه داد
  • محمد IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    0 0
    خواب دیده خیر هست ، بازی را برایش تعریف کردند، دست پیش می زند که عقب نی افتد ، پنالتی صد در صدی روی علیپور نگرفتند ، و اون تیمی که تا دقیقه 93 بازی دو بر یک جلو بود پرسپولیس بود کجا چهار تا توی پایان نیم اول استقلال فرصت داشت که ما ندیدیم !!! تقصیر اینها نیست اینقدر قهرمانی و پوکر پرسپولیس دیدند توی تصور خودشان چهار هست ، بله هست چهار گل در دربی برای علیپور و چهار قهرمانی . یا حق