پیش‌بینی بارش و رگبار در این مناطق و استان‌ها

میزان نوشت: یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر مناطق کشور پرداخت.

کبری رفیعی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت و گفت: امروز در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و بخش‌هایی از استان گلستان بارش باران را داریم که همراه با وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین امروز بارش‌های پراکنده‌ای را در ارتفاعات البرز مرکزی خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: فردا در دامنه‌های زاگرس مرکزی بیشتر در استان‌های چهارمحال و بختیاری، ایلام، لرستان و در کردستان، کرمانشاه، همدان و غرب استان اصفهان بارش باران رخ خواهد داد که باز هم به صورت رگباری و گاهی رعد برق خواهد بود.

وی ادامه داد: در ارتفاعات البرز مرکزی، شمال خراسان رضوی و بخش‌هایی از شمال غرب کشور بارش خفیف صورت خواهد گرفت.

این کارشناس سازمان هواشناسی در روز چهارشنبه احتمال دارد که در ارتفاعات زاگرس، مناطقی از غرب و شمال غربو ارتفاعات البرز غربی باران خفیفی رخ دهد.

وی ادامه داد: در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در سواحل دریای خزر، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران را خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: همچنان پدیده غالب در کشور طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه در سیستان و بلوچستان و منطقه زابل وزش شدید باد و وقوع گرد و خاک خواهد بود.

رفیعی در پایان تصریح کرد: تهران امروز آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد را خواهد داشت که حداکثر دما در آن به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان خاطرنشان کرد: تهران امروز نسبت به روز گذشته با یک درجه کاهش روبه‌رو شده و حداقل دمای فردا به ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

47231
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1427222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =