سامانه‌ شفافیت وزارت کار راه‌اندازی شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: رونمایی از سامانه‌های شفافیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موجب مبارزه با فساد و رانت و تقویت اعتماد عمومی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رضا گروسی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: رونمایی از سامانه‌های شفافیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موجب مبارزه با فساد و رانت و تقویت اعتماد عمومی می‌شود.
گروسی افزود: سامانه‌های شفافیت جهت شفاف سازی و مبارزه با فساد در وزارت کار و زیر مجموعه‌های آن ابلاغ و رونمایی شده و گام مهمی در راستای آگاهی بخشی از عملکردها و تصمیمات و برنامه‌های حوزه کاری وزارتخانه و مسئولان است.
او بیان کرد: این سامانه‌ها ۳۲زیر مجموعه شامل تامین اجتماعی، شستا، صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی، بانک‌ها و... را پوشش می‌دهند و دغدغه سهام داران این شرکت‌ها را در خصوص بی اطلاعی از تصمیم‌ها و برنامه هلدینگ‌ها رفع می‌کنند.
گروسی با اشاره به امکانات سامانه شفافیت، گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به نشانی https;//shafaf.mcls.gov.ir به اسامی اعضای هیات مدیره شرکت‌های تابعه وزارت متبوع، سامانه شناسنامه قراردادها و مجامع شرکت‌ها، رتبه بندی و سطح بندی شرکت‌های زیر مجموعه شستا،تامین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی، سامانه‌های جامع و هوشمند بخش تعاون کشور و سامانه جامع روابط کار و قراردادهای وزارت با پیمانکاران دسترسی داشته باشند.
مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی قزوین با اشاره به راه اندازی پنجره واحد وزارت کار، افزود: با راه اندازی این پنجره واحد نیز، ثبت شکایات و درخواست‌ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به ادارات نیست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1427349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =