۰ نفر
۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
عوامل موثر بر قیمت میلگرد

میلگرد فولادی یکی از پرمصرف‌ترین محصولات فولادی در صنعت ساختمان و پروژه های عمرانی است.

 در اینجا قصد داریم به اختصار اطلاعات کاربردی در مورد  انواع میلگرد، کاربرد میلگرد، کارخانجات تولیدی میلگرد، عوامل موثر بر قیمت میلگرد را در اختیار شما قرار دهیم  و همچنین شرکت‌های معتبری را  برای خرید مطمئن  و آسان  انواع آهن آلات با قیمت مناسب به شما معرفی نماییم.

میلگرد در ایران، بر اساس استاندارد ۳۱۳۲ تولید می‌شود و معیار آن،  آج میلگرد و سایز آن است. میلگرد در گریدهای A۱، A۲،  A۳، A۴  و به صورت میلگرد آجدار و میلگرد ساده تولید می‌شود تا بتواند با توجه به نوع کاربرد،  نیاز صنایع مختلف را برطرف سازد.  در ایران میلگردهای گرید A۲ ، A۳  بیشترین کاربرد و مصرف را دارند.   در اینجا برای آشنایی بیشتر شما  به اختصار توضیح کوتاهی در مورد انواع میلگرد ارائه می نمائیم.

میلگرد:A۱ میلگرد ساده ای است که هیچ آجی روی آن وجود ندارد. میلگرد A۱  دارای ۲۴/۰  درصد کربن و ۶۰/۰  درصد سیلیسیوم است و دارای مقاومت تسلیم ۲۴۰۰  کیلوگرم بر سانتی متر  و تنش گسیختگی  ۳۸۰۰  کیلوگرم بر سانتی متر می باشد. بیشتر در آهنگری کاربرد  است و برای تغییر شکل  و انجام جوشکاری بسیار مناسب است.

میلگرد:A۲ میلگرد آجدار است که دارای آج بصورت مارپیچ بوده که تا انتها ادامه دارد. دارای مقاومت تسلیم ۳۰۰۰  کیلوگرم  بر سانتی متر  و تنش گسیختگی  ۵۰۰۰  کیلوگرم بر سانتی متر  است.  از این میلگرد در ساختمان سازی سبک و تولید خاموت استفاده میشود.

میلگرد:A۳ میلگرد آجدار است که آج آن بصورت جناقی بوده و مناسب ساختمان سازی می باشد  و دارای تنش جاری  ۴۰۰۰  کیلوگرم بر سانتی متر  و  تنش گسیختگی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر  می باشد و برای آهنگری مناسب نبوده و انجام جوشکاری  بر روی آن مجاز نیست.

میلگرد A۴ (آج ۵۰۰- مرکب) : میلگرد آجدار  با آج دوکی شکل  و مرکب است  که دارای  مقاومت ۵۰۰  و ۵۲۰ مگاپاسکال (Mpa) بوده و دارای  استحکام بسیار بالا  و وزن پایین بوده در صنعت ساختمان استفاده می شود.  استفاده از این نوع میلگرد به  جلوگیری از اتلاف منابع و سهولت بیشتر در  طراحی کمک شایانی می نماید. انجام آهنگری و جوشکاری بر روی این  نوع میلگرد ممنوع است.

کارخانجات معتبری در ایران مطابق با استاندارد های کشور اقدام به تولید میلگرد می کنند که از آن جمله میتوان به کارخانه های  ذوب آهن اصفهان،  میلگردآناهیتا گیلان، میلگرد نیشابور،  میلگرد شاهرود،   میلگرد حسن رود گیلان،  میلگرد ظفربناب،  میلگرد  امیرکبیر، میلگرد گلستان،  میلگرد سیادن ابهر،  میلگرد کویرکاشان،   میلگرد میانه آذربایجان،  میلگرد سرمد ابرکوه، میلگرد آذرفولاد امین،  میلگرد کوثر اهواز،  میلگرد هیربد زرندیه،  میلگرد زاگرس،  میلگرد روهینا دزفول،  میلگرد بافق یزد، میلگرد راد همدان،  میلگرد سپهرایرانیان،   میلگرد سیرجان حدید جنوب،   میلگرد امیرکبیر خزر، میلگرد  ارگ تبریز، میلگرد جهان فولاد غرب، میلگرد بردسیر کرمان، میلگرد شاهین بناب، میلگردجهان فولاد سیرجان، میلگرد کیان کاشان، میلگرد خرمدشت، میلگرد آذر فولاد امین،   میلگرد پرشین فولاد، میلگرد فایکو، میلگرد درپاد تبریز، میلگرد کوثر اهواز، میلگرد البرز غرب، میلگرد پارس آرمان، میلگرد صبا فولاد زاگرس، میلگرد کیان فولاد ابهر، میلگرد کاوه تیکمه داش،    و... و. اشاره نمود.

عوامل موثر بر قیمت میلگرد در ایران

در اینجا به اختصار به برخی از عوامل موثر بر قیمت میلگرد در ایران می پردازیم. عوامل متعددی بر قیمت میلگرد در ایران تاثیر می گذارند که از آن جمله میتوان به، قیمت سنگ آهن و قراضه به عنوان مواد ائچولیه تولید میلگرد، میزان  عرضه و تقاضای میلگرد در بازار تولید و مصرف، پیش بینی قیمت میلگرد و سطع مصرف آن در آینده توسط مصرف کنندگان،  قیمت دلار  و نوسانات قیمت ارز در کشور،  ، هزینه های مربوط به حمل و نقل، قیمت سوخت، بهره وری خطوط تولید میلگرد، هزینه حقوق و دستمزد در بخش تولید،  تحریم های اقتصادی و تاثیر تحریمها در افزایش هزینه تولید و فروش با قیمت کمتر و ... اشاره کرد.

با توجه به نوسانات و تغییراتی ساعتی  قیمت انواع آهن آلات که در  بازار آهن ایران وجود دارد عدم  کسب اطلاعات صحیح و به موقع  در مورد  قیمت میلگرد، قیمت تیرآهن،   قیمت ورق فولادی، قیمت قوطی و پروفیل، قیمت لوله، قیمت مفتول  و عدم دسترسی شما  به شرکتهای معتبر آهن آلات جهت خرید، میتواند از نگرانیهای هموطنان عزیز برای خرید آهن آلات  باشد. چون خریدآهن آلات  در زمان نامناسب میتواند سبب ایجاد ضررهای مالی جبران ناپذیری برای شما گردد.

ما به شما برای خرید میلگرد و  انواع آهن آلات دیگر ، شرکت بازرگانی آرادآهن اسپادانا را پیشنهاد می کنیم. شما میتوانید  با تماس با شماره  تلفن  ۳۴۰۵۵ _ ۰۳۱  با یکی از بهترین مجموعه های بازرگانی فعال در زمینه آهن آلات ساختمانی و صنعتی  تعامل کنید. همکاران ما با بیش از ۲۰ سال سابقه، بهترین خدمات مشاوره را برای خرید آهن آلات به شما ارائه می دهند. بعنوان مثال شما برای  آگاهی و  اطلاع از قیمت میلگرد ذوب آهن (میلگرد ذوبی) میتوانید با تماس با واحد فروش میلگرد شرکت بازرگانی آرادآهن اسپادانا، اقدام به اخذ مشاوره تخصصی جهت خریدی بهتر با هزینه کمتر نمایید. همکاران ما با اطلاع رسانی سریع، کامل و شفاف، شما را از چگونگی روند بازار و شرایط خرید آگاه می نمایند.  شما پس از تماس  با واحد فروش بازرگانی آراد آهن  و دریافت مشاوره تخصصی برای خریدآهن آلات مورد نظر خود، اقدام به واریز و  انجام مراحل مالی خواهید نمود تا  بازرگانی آراد آهن به ارسال آهن آلات  خریداری شما در کمترین زمان ممکن اقدام نماید.

بازرگانی آرادآهن با هدف ایجاد بستری مناسب برای تجربه خریدی بهتر با کمترین هزینه و سرعت بیشتر میکوشد  با استفاده از روشهای نوین تجاری، در جهت سهولت خرید و افزایش رضایت مشتریان خود در صنایع  ساختمانی و عمرانی، ... و شرکتهای خصوصی و دولتی، گام بردارد.

با توجه به تغیییر شیوه زندگی در دنیای امروز و تغییراتی که در داد و ستدها تجاری و ارتقا آن  از روشهای سنتی به سمت سامانه‌های هوشمندرخ داده است  و کاهش زمانهای خرید از فرایندهای زمانبر به سمت خریدهایی که با چند کلیک بر روی تلفنهای هوشمند رخ داده است بازرگانی آراد آهن  با فراهم نمودن بستر مناسب و مطمئن خرید آهن آلات برای مشتریان خود به ایجاد سایت آرادآهن به آدرس  www.ARADAHAN.com  اقدام نموده است تا شما فقط با چند کلیک  بر روی تلفنهای هوشمند یا کامپیوترهای شخصی خود، تمام اطلاعات تخصصی مربوط به انواع آهن آلات، قیمت آهن آلات، تغییرات بازار و انجام مراحل خرید را انجام دهید.

همچنین شما میتوانید با  مراجعه به  وب سایت آراد آهن  به عنوان مرجع قیمت آهن آلات ایران،   اقدام به دریافت اطلاعات دقیق در مورد قیمت میلگرد و  انواع آهن آلات دیگر  اطلاعات لازم را اخذ نمایید و علاوه بر آگاهی از روند بازار، اقدام به خرید میلگرد، خریدتیرآهن، خریدورق فولادی، خرید قوطی و پروفیل، خرید مفتول، ... با قیمت مناسب نمایید. سایت آرادآهن دارای مجوزهای لازم از مراجع قانونی همچون،   نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران  است.

شما با مراجعه به سایت آرادآهن میتوانید علاوه بر قیمت میلگرد، قیمت ورق فولادی، قیمت تیرآهن، قیمت قوطی و پروفیل، قیمت لوله، قیمت مفتول و سایر محصولات فولادی را بصورت آنلاین  و در لحظه مشاهده نمایید و اقدام به سفارش آهن آلات نمایید.   همچنین شما میتوانید علاوه بر خرید آهن آلات از وب سایت آراد آهن، به مقالات تخصصی، مقالات اقتصادی، هزینه های حمل و نقل آهن آلات و ... دسترسی داشته باشید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1427678