ارجاع پرونده ۵واحد تولیدی متخلف به مراجع حقوقی

مدیرکل استاندارد قزوین گفت: مطابق قانون، تولید کالا و خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران جرم محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سیروس صارمی، مدیر کل استاندارد قزوین گفت: در بازدیدهای به عمل آمده از واحدهای تولیدی استان قزوین از ابتدای سال جاری، پنج واحد تولیدی که فرآورده های خود شامل فیلتر هوای خودرو سبک، قطعات یدکی خودرو، شن و ماسه، بتن آماده و کپسول گاز اکسیژن طبی را بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد تولید و عرضه کرده بودند شناسایی و فرآورده های آنها توقیف شد.
صارمی افزود: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و سلامت و ایمنی مردم ، پرونده این واحدهای تولیدی متخلف جهت تصمیم گیری به دادسرا ارسال شده است.
مدیر کل استاندارد قزوین ضمن تاکید بر اهمیت سلامت و ایمنی جامعه گفت: همشهریان می توانند به عنوان یک شهروند مسئول برای بالا بردن سطح سلامت و ایمنی خود، خانواده و شهروندان با استفاده از سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ از صحت علامت و کد استاندارد درج شده بر روی کالا ها اطمینان حاصل کنند و هر گونه مغایرت و تشخیص جعل یا تقلب را از طریق تلفن گویای ۱۵۱۷ به اطلاع کارشناسان این اداره کل برسانند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1428095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =