۰ نفر
۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
دلخوری شدید مهاجم تراکتور از تعویض

مهاجم جوان تراکتور بعد از تعویضش در ثانیه های پایانی اعتراض شدیدی داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محمدرضا آزادی مهاجم تراکتور که شب عجیبی را در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد تجربه کرد. او در دقیقه 70 مسابقه با استقلال یکبار کنار زمین آمد تا جای مسعود شجاعی را بگیرد اما در این لحظه کاپیتان تراکتور حاضر نشد از زمین خارج شود تا ساکت الهامی تعویضش را تغییر بدهد.

بعد از آن در دقیقه 74 آزادی جای محمدرضا خانزاده مصدوم را در زمین گرفت و در نوک حمله به کار گرفته شد. مهاجم جوان تراکتور که توپ زیادی را هم دشت نکرد، در ثانیه های پایانی اما اتفاق عجیب تری را تجربه کرد. در ثانیه های پایانی مسابقه کادرفنی تراکتور برای آنکه زمان بازی را بگیرد یک جوان دیگر به نام مهدی ببری را به کنار خط فرستاد تا وارد زمین شود.

در این حین تابلوی تعویض بالا رفت و شماره محمدرضا آزادی را نشان داد که همین موضوع باعث ناراحتی شدید آزادی شد. مهاجم تراکتور حتی حاضر نشد به کنار زمین بیاید و از همان سمت چمن بیرون رفت. او روی نیمکت هم نیامد و در آن طرف زمین جلوی تابلوهای تبلیغاتی روی زمین نشست و البته در این مسیر چند ضربه با پا هم به بطری های آب کنار چمن زد.

آزادی بعد از سوت پایان حتی در حلقه شادی بازیکنان تراکتور هم حضور نداشت تا مشخص شود از تصمیم کادرفنی برای تعویضش در ثانیه های پایانی حسابی ناراحت شده است.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1428617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =