نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تلاش اصلی همه اصولگرایان این است که با لیست واحد به انتخابات مجلس وارد شوند.

حسن غفوری‌فرد عضو جامعه اسلامی مهندسین، در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره فعالیت​های انتخاباتی اصولگرایان برای انتخابات مجلس با بیان اینکه به نظر می​رسد نشست اردیبهشت ماه اصولگرایان می​تواند مقدمه فعالیت​های اصولگرایان برای انتخابات مجلس باشد، افزود: تلاش اصلی همه اصولگرایان این است که چه اصلاح​طلبان وارد عرصه شوند و چه نشوند، با لیست واحد وارد عرصه انتخابات شوند.

وی از جزئیات نحوه دعوت از احزاب وگروه​​های مختلف به نشست اصولگرایان اظهار بی​اطلاعی کرد و ادامه داد: البته پیش​بینی می​کنم اصلاح​طلبان وارد عرصه شوند و ما هم از این امر استقبال می​کنیم. اما در هر صورت،لیست واحد برای اصولگرایان الزامی است.

نماینده مردم تهران در مجلس امکان ائتلاف اصولگرایان و اصلاح​طلبان را بعید دانست و تصریح کرد: ممکن است اصلاح​طلبان این خواسته را داشته باشند، اما اصولگرایان به هیچ وجه به سمت چنین ائتلافی نخواهند رفت.

مدل جبهه متحد اصولگرایان که برخی چهره​های اصولگرا آن را برای این دوره از انتخابات ابزاری ناکافی می​دانند، موضوع دیگری است که  این عضو جامعه اسلامی مهندسین  و حزب موتلفه درباره آن گفت: مدل دوره گذشته مدل موفقی بود که باید با تکمیل شدن آن، اصولگرایان  وارد عرصه انتخابات شود.

غفوری فرددر پاسخ به اینکه چه جزئیاتی در این مدل باید تغییر کند، افزود: برای انتخابات مجلس نهم، جامعه روحانیت و مدرسین فعال​تر ظاهر شدند وتاثیر گذار هستند. البته بعید است جامعتین بخواهند کاندیدا برای انتخابات معرفی کنند، اما ممکن است نمایندگانی به نشست​های مشترک اصولگرایان معرفی کنند و می​توانند در کنار دیگر اصولگرایان، به ارائه یک لیست واحد کمک کنند.

وی درباره گمانه زنی​هایی که درباره نقش متکی در  جبهه اصولگرایان عنوان می​شود هم گفت: نقش ایشان در متحد کردن اصولگرایان نقش پررنگی خواهد بود.

/11128

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 142938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =