گزینه هدایت تیم فوتبال امید کشورمان پس از نشست امروز با کفاشیان و تاج با تشکر از حسن نظر مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: «در شرایطی فعلی نمی‌توانم در خدمت تیم فوتبال امید کشورم باشم و امیدوارم گزینه‌ای مناسب هدایت این تیم را برعهده گیرد.»

حمید استیلی این را گفت و ادامه داد:« آقایان کفاشیان، تاج، نبی و افشارزاده در این مدت خیلی به من لطف و محبت داشتند و با انتخاب من برای هدایت تیم فوتبال امید ایران به واقع مرا شرمنده کردند.من به عنوان بازیکن افتخار حضور در تیم ملی فوتبال کشورمان را داشته‌ام و برایم افتخاری بزرگ بود که این بار به عنوان مربی روی نیمکت تیم ایران بنشینم.»

سرمربی پیشین تیم فوتبال شاهین بوشهر در پایان گفت:« در شرایط فعلی به خاطر تالمات روحی ترجیح می دهم در خدمت فوتبال کشورم نباشم تا فدراسیون این شانس را داشته باشد که گزینه‌ای بهتر را برای هدایت تیم فوتبال امید ایران انتخاب کند.با توجه فوت بردارم، بیماری مادرم و شرایطی که مادرم دارد، ترجیح می دهم این روزها بیشتر در کنار آنها باشیم. امیدوارم روزی بتوانم لطف و محبت مسئولان فدراسیون فوتبال را جبران کنم و در خدمت فوتبال ایران باشم.»

گزینه هدایت تیم فوتبال امید کشورمان ظهر امروز سه شنبه در نشست های جداگانه ای با علی کفاشیان رئیس و مهدی تاج شرایط حضورش در تیم فوتبال امید را بررسی کرد اما ظاهرا نتوانسته خودش را با شرایط مورد نظر فدراسیون فوتبال هماهنگ کند.

 

151 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 142942

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام A1 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
    0 0
    ای شیطون، چشم به صندلی دایی داری؟ زهی خیال باطل
  • علی پرشین (فقط بارسلونا) GB ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
    0 0
    آدم زرنگیه
  • بدون نام US ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
    0 0
    ضمن احترام به ایشون، من نمی دونم رو چه حساب میخوان یا میخواستند ایشونو سرمربی امید بذارن! رو حساب اینکه ایشون شاهین و استیل آذین رو ته جدولی تحویل دادن؟! فوتبالمون حساب کتاب نداره یعنی این!