گل‌محمدی: ترابی می‌توانست حرفه‌ای تر و هواداری‌تر رفتار کند

فارس نوشت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی وقت پیش به مسئولان باشگاه گفتم هر چه سریع‌تر کار بازیکنانی که قرار است قراردادشان تمدید شود انجام شود تا در این روزها ذهنشان درگیر نقل و انتقالات نشود.

یحیی گل محمدی درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات و همچنین تمرینات این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس صحبت کنید. 

از هفته گذشته تمرینات خود را آغاز کردیم اما نفرات‌مان در حال حاضر کامل نیستند. کمال کامیابی‌نیا و مهدی عبدی در روزهای اخیر مصدوم شدند و در ترکیب فعلی‌مان بازیکن مصدوم داریم. وضعیت علی علیپور، محمد نادری و بشار رسن تا کنون مشخص نشده است. تیم ما در حال حاضر با ترکیب ناقص تمرین می‌کند. خیلی وقت پیش به باشگاه درباره این موضوع نامه زده بودم و به مسئولان باشگاه گفتم هر چه سریع‌تر کار بازیکنانی که قرار است قراردادشان تمدید شود انجام شود تا در این روزها ذهنشان درگیر نقل و انتقالات نشود.

این موضوع قابل پیش‌بینی بود و به نظرم می‌توانستیم خیلی بهتر عمل کنیم اما خدا را شکر که تاکنون 5 بازیکن جدید گرفته‌ایم و باید از بازیکنان جدید پرسپولیس تشکر کنم که با مبلغی معقول و منطقی به جمع ما اضافه شدند. حتی خودشان قبول کردند پول رضایتنامه را به باشگاه قبلی پرداخت کنند که این موضوع برای شخص من ارزش بالایی دارد. در نهایت امیدوارم امروز مشکلات نقل و انتقالی ما حل شود.

نگرانی هواداران بابت تمدید قرارداد چند بازیکن مثل علیپور، خلیل زاده و بشار خیلی زیاد است.

متاسفانه در حال حاضر بیشتر تمرکز بچه‌ها روی بحث نقل و انتقالات است. به هر حال آنها نگران آینده‌شان هستند و به همین دلیل مجبور هستند به باشگاه بروند و شاید روزی دو سه ساعت در باشگاه مشغول مذاکره باشند. به همین حال وقتی به تمرین می‌رسند خسته هستند و تمرکزی برای تمرین ندارند. این موضوع برای ما نگران کننده است و امیدوارم کار علیپور و رسن درست شود تا از امروز بتوانیم با نفرات کامل تمرین کنیم.

برنامه شما برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا چیست؟

یک هفته دیگر بابد به رقابت‌های آسیا برویم با تیم‌هایی بازی کنیم که هزینه‌های سرسام‌اوری انجام می‌دهند، التعاون دو سه بازیکن جدید خریده تا کنون از آنها رونمایی نکرده است. سایر رقیبان ما هم خریدهایی انجام دادند که مبلغ آنها بودجه دو سه سال باشگاه پرسپولیس است. باید با این تیم‌ها مبارزه کنیم هر چند وضعیت‌مان خوب و ایده‌آل نیست اما باید هر چه سریع‌تر مشکلات‌مان را حل کنیم.

آیا از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات راضی هستید؟

از مسئولان باشگاه بابت بستن قراراداد این ۵ بازیکن تشکر می‌کنم، ولی قبلا هم به باشگاه گفته بودم باید اولویت ما نگه داشتن بازیکنان فعلی و حفظ اسکلت استخوان بندی پرسپولیس باشد. باز هم تاکید می‌کنم امیدوارم امروز کار علیپور و رسن نهایی شود تا بتوانیم ادامه تمرینات را با تیم کامل انجام دهیم.

نظرتان درباره جدایی مهدی ترابی چیست؟

ترابی بازیکن ارزشمندی است و بازیکن خوبی را از دست دادیم. خیلی‌ها از نحوه جدایی وی شوکه شدند و به نظرم ترابی می‌توانست به شکل بهتری از پرسپولیس جدا شود.پس از چند سال بازی کردن برای پرسپولیس و خاطرات خوبی که هواداران از وی داشتند انتظار داشتیم مهدی حرفه‌ای تر و هواداری‌تری برخورد کند. به هر حال برای وی آرزوی موفقیت داریم. اتفاقی است که رخ داده هر چند من همچنان کورسوی امیدی برای بازگشت مهدی دارم و امیدوارم اگر ترابی در این فصل هم نشد سال‌های آینده به پرسپولیس بازگردد.

آیا فعالیت‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس به اتمام رسیده است؟

نقل و انتقالات همچنان برای ما باز است و احتمالا جذب بازیکن جدید همچنان وجود دارد. می‌دانیم هواداران نگران هستند و دوست دارند تیم شان موفق باشد. پیش‌بینی این شرایط را می‌کردم ولی در آن زمان به حرف‌های من توجه نشد. همانگونه که گفتم بیشتر تمرکز بازیکنانم روی نقل و انتقالات است و این خوب نیست.

شایعات زیادی درباره بازیکنان فهرست مازاد شما وجود دارد. در این مورد هم شفاف صحبت می‌کنید؟

من لیست خروجی نداشتم و نقل و انتقالات پرسپولیس صرفا روی جذب بازیکنانی بود که می‌دانستیم در آن پست‌ها بازیکن از دست داده‌ایم. مثل دروازه‌بان و مهاجم. سیاست اصلی خودم هم حفظ اسکلت اصلی تیم بود و امیدوارم با حفظ علیپور و بشار در نهایت این اتفاق رخ دهد.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1429446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منور IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    2 7
    علیپور چند سال بابا پارسال اومد غوره نشده مویز شد
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    28 7
    همانطور که شما از پدیده به صورت کاملا حرفه ای و هواداری تر آمدید به پرسپولیس!
  • رضا IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    24 6
    نه که حضرت عالی خیلی اصول حرفه ای رو رعایت کردی اومدی پرسپولیس حالا شاگردت هم بخاطر پول همون چیزی که تو اومدی پرسپولیس رفت
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    13 6
    ترابي بازيكن شش دانگي نبود و خيلي سر پايين بازي مي كرد