۰ نفر
۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
بلیت سینما در روز سینما نیم‌بها شد

در جلسه شورای صنفی نمایش مصوب شد که همزمان با روز ملی سینما بلیت تمامی سالن‌های سینما نیم‌بها شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرآنلاین ضمن تبریک فرارسیدن روز ملی سینما گفت: بر اساس مصوبه شورا بلیت سینماهای سراسر کشور در روز جمعه ۲۱ شهریور مصادف با روز ملی سینما نیم‌بها است.
شایسته در ادامه گفت: اعضای شورای صنفی نمایش در بازدیدهای مستمر که از سالن‌های سینما داشتند از وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام رضایت کرده و امنیت بهداشتی در فضای سینماها را برای حضور تماشاگران مساعد دانستند.
دبیر شورای صنفی نمایش ادامه داد: این شورا از کارکنان و مدیران سالن‌های سینما  به خاطر ایجاد امنیت بهداشتی و فضای سلامت برای تماشاگران سینما تشکر و قدردانی می‌کند.
 مرتضی شایسته درباره خروجی جلسه ۱۶شهریور شورای صنفی نمایش گفت: طبق مصوبه جلسه امروز، از چهارشنبه ۱۹شهریورماه فیلم‌های سینمایی «کاکا» به کارگردانی علی سرآهنگ و تهیه‌کنندگی امیر سماواتی، «بی‌حسی موضعی»به کارگردانی حسین مهکام و تهیه‌کنندگی حبیب رضایی به  روی پرده می‌روند و در ادامه از تاریخ ۲۶ شهریور نیز فیلم‌های «نارنجی پوش» به کارگردانی آرش لاهوتی و تهیه‌کنندگی علیرضا قاسم‌خان و «آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده و تهیه‌کنندگی غلامرضا گمرکی اکران خواهند شد.
همچنین بنا به  اعلام  شایسته فیلم "آبادان یازده۶۰" به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی حسن کلامی  به مناسبت هفته دفاع مقدس  از ۲۶شهریور به روی پرده می‌رود.
۲۵۸۲۵۸
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1429522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =