۵۲ هزار وعده غذای گرم در بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با مرحله دوم رزمایش ایران همدل ۵۲ هزار و ۸۱۹ وعده غذای گرم در ۲۸ آشپزخانه سراسر استان طبخ و در بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، علی ملک پور بیان کرد: مرحله دوم رزمایش همدلی هم‌زمان با ماه محرم و صفر در دو قالب اطعام حسینی(پخت غذای گرم) و احسان حسینی(توزیع بسته‌های موادغذایی) برگزار می‌شود.
وی با اشاره به توزیع ۱۱ هزار و ۵۶۰ بسته مواد غذایی با هزینه یک میلیارد و ۶۵۴ میلیون تومان افزود: این بسته‌های شامل برنج، حبوبات، روغن و سایر مواد غذایی است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دست نیازمندان رسانده می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان ضمن تقدیر از کمک‌های مردم نیکوکار استان گفت: از ابتدای ماه محرم مردم نیکوکار استان ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در قالب این رزمایش به نیازمندان کمک کرده‌اند.
ملک پور با اشاره به روش‌های مشارکت در پویش ایران همدل گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸۸۸۷۷  و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.
وی خاطرنشان کرد: ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1429723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =