اجرای احکام شوراهای حل اختلاف استان یزد پیشرو در صدور ابلاغ الکترونیک

رئیس شوراهای حل اختلاف استان یزد گفت: اجرای احکام شوراهای حل اختلاف استان یزد در مرداد ماه امسال موفق به کسب رتبه نخست در استان به لحاظ صدور ابلاغ الکترونیک نسبت به سایر شعب اجرای احکام دادگستری استان شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ محمدرضا حداد با استناد به آمار استخراجی از سیستم مدیریت پرونده های قضایی توسط معاونت آمار و فناوری دادگستری کل استان یزد بیان داشت: شعب اجرای احکام شوراهای حل اختلاف استان یزد با کسب ۹۶ درصد از صدور ابلاغ بصورت الکترونیک، در استان رتبه اول را کسب نموده است.
این مقام قضایی اظهار داشت: در سالهای اخیر دستگاه قضایی با بهره گیری از خدمات الکترونیک موفق شده بخش قابل توجهی از وظایف خود را با سرعت و دقت بیشتر به انجام رساند.
وی کسب رتبه نخست ابلاغ الکترونیک را حاصل تلاش وافر کارکنان این مجموعه دانست و تصریح کرد: با بهره گیری از خدمات الکترونیک قضایی که زیرساخت های آن در شوراهای حل اختلاف استان فراهم شده است، تسریع در انجام امور قضایی، صرفه جویی در هزینه ها و بالتبع رضایت مندی مراجعین را به دنبال دارد.
این مقام مسئول افزود: ابلاغ الکترونیک علاوه بر کاهش زمان دادرسی و ورودی پرونده ها در کنار صرفه جویی در وقت و انرژی مردم، باعث کمتر شدن مراجعه حضوری شهروندان و انتشار ویروس کرونا نیز شده است.
لازم به ذکر است معاون قضایی رئیس کل و رئیس شوراهای حل اختلاف استان یزد از زحمات پرسنل شوراهای حل اختلاف بویژه شعب  اجرای احکام شوراهای حل اختلاف در سراسر استان بخاطر این موفقیت تقدیر و تشکر نمود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1429849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =