کیفیت نان پخته شده در سهمیه آرد نانوایان خلخال تأثیر دارد

رئیس اداره صمت شهرستان خلخال گفت: وضعیت نانوایی‌های شهرستان خلخال رصد شده و در صورت پخت نان با کیفیت و رضایتمندی خانوار، اقدام به افزایش سهمیه آرد آن واحد و در صورت تخلف و کیفیت پایین نان، اقدام به کاهش سهمیه آرد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سیدناصر میرمرسلی در خلخال اظهار کرد: کمیته فرعی آرد و نان شهرستان خلخال با تیم نظارتی وضعیت نانوایی‌های شهرستان را رصد و در صورت پخت نان با کیفیت و بهبود رضایتمندی خانوار، اقدام به افزایش سهمیه آرد آن واحد و در صورت تخلف و کیفیت پایین نان، اقدام به کاهش سهمیه آرد خواهد کرد.

وی با اشاره به مصوبه جلسه تنظیم بازار و ستاد آرد و نان شهرستان خلخال افزود: نانوایان متخلف در حوزه کم‌فروشی، عدم رعایت ساعات پخت، تعطیلی خودسرانه برای اولین بار در هر روز تخلف به اندازه یک و نیم برابر پخت همان روز از سهیمه اعلامی کم شده و در صورت تکرار و توالی تخلف در همان فصل به صورت دائمی ۲۰ عدل از آرد آنان کسر خواهد شد.

لزوم افزایش سهمیه آرد خلخال در فصل ورود مسافر

رئیس اداره صمت شهرستان خلخال ادامه داد: هرگونه پخت نامناسب که موجب هدر رفت بیت‌المال و تضعیف حقوق شهروندان از سوی نانوایان انجام شود پیگرد قانونی داشته و نانوایان باید با صرف وقت مناسب، خمیر مطلوب، رعایت ملزومات بهداشتی و برخورد با اخلاق خوب و شایسته اقدام به خدمات‌رسانی نمایند.

میرمرسلی بیان کرد: با افزایش مسافران ورودی به شهرستان خلخال، نیازمند تأمین سهیمه آرد مصرفی بیشتر برای نانوایان هستیم که این امر باید مورد توجه مسؤولین استان قرار گیرد.

لزوم حضور دائمی نمایندگی غله در شهرستان خلخال

وی به نبود نماینده دائمی غله در شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: تعطیلی دو ساله این نمایندگی در خلخال موجب شده که امورات مربوط به تامین آرد و مطالبات شهروندان در این خصوص بی‌جواب مانده که حضور نمایندگی غله و فعال شدن آن در شهرستان خلخال یک ضرورت است.

رئیس اداره صمت شهرستان خلخال قاچاق آرد را ممنوع اعلام کرد و ادامه داد: در صورت هرگونه تخلف از سوی نانوایان، طبق قانون برخورد خواهد شد.

میرمرسلی اظهار کرد: ایجاد نانوایی توسط افراد غیر بومی در شهرستان خلخال ممنوع بوده و طبق مصوبه ستاد آرد و نان شهرستان خلخال ارائه مجوز نیز به این افراد ممنوع است.

تأمین لاستیک خودروهای مسافربری خلخال

وی از تأمین سهیمه لاستیک برای خودروهای سواری مسافربری، شرکت تعاونی مسافربری، تاکسی‌ها و خودروهای بین شهری در شهرستان خلخال خبر دادو گفت: متقاضیان با در دست داشتن برگ سبز خودرو، معرفی‌نامه از آژانس و تاکسی تلفنی مربوطه و لیست رانندگان آژانس و تعاونی‌ها و با معرفی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به اداره صمت مراجعه و از این سهیمه برخوردار شوند.

رئیس اداره سمت خلخال بیان کرد: سواری‌های خطی محور خلخال به کلور و خلخال به هشتجین نیز می‌توانند با ارائه مدارک درخواستی از این سهمیه استفاده نمایند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1429924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =