اجرای طرح توسعه و بهسازی ۱۵۲ ایستگاه توزیع برق در استان سمنان

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق سمنان از عملیات احداث و بهسازی ۱۵۲ ایستگاه هوائی و زمینی توزیع برق در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان رضا علی اصغری با بیان این که برای تغذیه برق مشترکان جدید، از ابتدای امسال تاکنون ۷۱  ایستگاه هوائی و یک دستگاه پست زمینی توزیع برق احداث و بهره برداری شده گفت: طرح بهینه سازی ۸۰ دستگاه پست هوائی و زمینی توزیع برق به منظور استمرار خدمات دهی به مشترکان، اجرائی شده است.

وی با بیان این که عملیات توسعه ۱۶هزار و۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوائی و زمینی از جمله اقدامات واحدهای اجرائی این شرکت است افزود: برای پایداری خطوط برق رسانی، عملیات اصلاح پنج هزار و ۶۰۰ متر شبکه ۲۰کیلوولت هوائی و زمینـی، از دیگـر فعالیـت های صـورت گرفته مدیریـت های تـوزیع بـرق در شهـرستان های استان محسوب می شود.

وی با اظهار این که طرح احداث ۱۹ هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی، در راستای تامین برق مشترکان به اجرا در آمده تصریح کرد: با هدف خدمات دهی مستمر و ارتقای ضریب اطمینان شبکه ، بهسازی ۲۰ هزار و ۶۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی اجرائی گشته است

علی اصغری با عنوان این که ۳۴۴ دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنائی معابر استان نصب شده خاطرنشان کرد: به منظور اجرای طرح های توسعه ای مورد اشاره، مبلغ ۱۳۵ میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریال اعتبار صرف گردیده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1430116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =