ترامپ به آتلانتیک: فقط حیوان اینگونه حرف می‌زند/آمریکایی‌ها عاشق ظرافت همسرم هستند

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه حملات خود به رسانه ها به نشریه آتلانتیک حمله کرد و گفت تنها یک حیوان اینگونه حرف می زند!

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا همچنین به شدت از مقامات پنتاگون انتقاد کرده و مدعی شد: آنها می‌خواهد به مبارزه در جنگ‌ها ادامه دهند تا تولیدکنندگان تسلیحات بتوانند سود ببرند.

وی بار دیگر بر بازگرداندن سربازان از جنگ‌های بی‌پایان به خانه‌هایشان تاکید کرد و گفت: متحدان ناتو آمریکا همچون آلمان ما را غارت کرده‌اند.

ترامپ افزود: برخی‌ها نمی‌خواهند به خانه بازگردند و برخی دوست دارند به پرداخت پول ادامه دهند. خیانت یکی پس از دیگری. این چیزی است که حقیقت دارد.

مقاله مذکور مجله "آتلانتیک" که روز پنجشنبه منتشر شد، ادعا کرد که ترامپ به سربازان آمریکایی دفن شده در یکی از قبرستان‌های فرانسه به عنوان "بازندگان" و "احمق‌ها" اشاره کرد. دولت واشنگتن شدیدا این ادعاها را رد کرد اگرچه فاکس نیوز و دیگر رسانه‌ها توانستند جزئیات کلیدی را تایید کنند.

ترامپ در کنفرانس خبری روز دوشنبه در کاخ سفید گفت: تنها یک حیوان چنین چیزهایی می‌گوید.

وی ضمن تاکید بر اینکه جفری گولدبرگ، نویسنده این مقاله و سردبیر مجله آتلانتیک سابقه "بسیار بدی" دارد، وی را به طرفداری از دموکرات‌ها متهم کرد. ترامپ پیش‌تر گولدبرگ را یک فرد "حقیر" خطاب کرده و خواستار اخراج گزارشگر فاکس نیوز شد که جزئیات این مقاله را تایید کرده است.   

ترامپ گفت: این داستان یک حقه و فریب است به نویسندگی فردی که سابقه بسیار بدی دارد. شنیده‌ام این مجله که من آن را نمی‌خوانم به شخصه کاملا ضد ترامپ است. او این داستان را از خودش درآورده و این یک داستان کاملا ساختگی است.

وی افزود: درک نمی‌کنم که چرا مردم چیزی را که من درباره سناتور جان مک‌کین در گذشته گفتم را به ادعاهای مطرح شده در این مقاله ربط می‌دهند.

در زمانی که ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری 2016 میلادی مبارزه می‌کرد، مک‌کین یکی از منتقدان وی بود و یکبار ترامپ گفت که "مک‌کین یک قهرمان جنگ بود چرا که اسیر شده بود. من افرادی را دوست دارم که اسیر نمی‌شوند". این مقاله مجله آتلانتیک مدعی شد، هنگامی که مک‌کین در سال 2018 میلادی فوت کرد، ترامپ نمی‌خواست پرچم‌ها در کاخ سفید را به صورت نیمه افراشته درآورد.

ترامپ گفت: من همیشه در طرف مخالف جان مک‌کین بودم. مک‌کین جنگ‌ها را دوست داشت. من جنگجوی بهتری نسبت به هر کس دیگری هستم اما وقتی در جنگی مبارزه می‌کنیم باید در آن پیروز شویم. صریحا بگویم که من هرگز یکی از طرفداران جان مک‌کین نبودم. این کاملا مشخص بوده است.

 ترامپ همچنین در تازه‌ترین مصاحبه‌اش با شبکه فاکس نیوز به انتقاداتی اشاره کرد که از لهجه انگلیسی بانوی اول آمریکا که زاده اسلوونی است، ناشی شده است. 

از رئیس جمهور ترامپ در مورد رای‌دهندگان زن سؤال شد که او در جلب حمایت آن‌ها با دشواری‌هایی روبه‌رو بوده است. دونالد ترامپ درباره همسرش ملانیا گفت، آمریکایی‌ها «دوستش دارند، عاشق سلیقه، تشخص و ظرافت او هستند». 

او در ادامه گفت: «فکر می‌کنم سخنرانی‌اش فوق‌العاده بود و باید متوجه باشید که انگلیسی زبان اول او نیست.» 

به نوشته ایندیپندنت، پیش از این مصاحبه، کاربران شبکه‌های اجتماعی از جمله بت میدلر، بازیگر سینما، سخنرانی ملانیا ترامپ را در کنوانسیون حزب جمهوری‌خواه به تمسخر گرفته بودند. 

ترامپ گفت: «فکرش را بکنید، نه فکرش را بکنید، چند نفر می‌آیند و جهان را خطاب قرار می‌دهند. او فوق‌العاده بود.» ترامپ همچنین تایید کرد که همسرش در مبارزات انتخاباتی شرکت فعال‌تری خواهد داشت. 

او افزود: «او بیشتر (در مبارزات انتخاباتی) شرکت خواهد کرد. او می‌خواهد این یک پیروزی باشد.» 

خانم ترامپ در سخنرانی هفته گذشته‌اش در کنوانسیون حزب جمهوری‌خواه خانواده‌های آمریکایی را خطاب قرار داد و گفت در همه‌گیری کرونا تنها نیستند.  

با وجود این، جبهه مخالف دستگاه رهبری ترامپ در فضای مجازی نطق خانم ترامپ را تخطئه کردند.  

بت میدلر که بعدا از اظهاراتش عذرخواهی کرد در توییتی نوشت: «نمی‌تواند انگلیسی حرف بزند.» 

او همچنین بانوی اول آمریکا را «یک خارجی غیرقانونی» خوانده بود. 

بت میدلر بعدا اذعان داشت که تمسخر همسر رئیس جمهور «اشتباه» بوده است. خانم ترامپ ضمن سخنرانی‌اش گفت پس از گذراندن سال‌های کودکی‌اش در اسلوونی کسب شهروندی آمریکا «غرورآمیزترین  لحظه زندگی‌اش بود».

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1430187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    0 0
    عجب بی شرفیهای ترامپ
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    0 0
    بی غیرت...
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    0 0
    بین حیوانات هم فقط کاسکو خیلی خوب حرف میزند!