۰ نفر
۲۴ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۹

مامور قلابی که با سد کردن راه مردم و کتک زدن آنها در خیابان‌های غرب تهران، اموالشان را سرقت می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش «جام‌جم»، هفته گذشته مردی با حضور در کلانتری 141 شهرک گلستان تهران از یک مامور قلابی به اتهام سرقت پول‌هایش شکایت کرد.

شاکی به پلیس گفت: در خیابان منتظر تاکسی بودم که مردی قوی‌هیکل با لباس پلیس، به من نزدیک شد و با ادعای این‌که از من شکایت شده، خواست همراهش به کلانتری بروم.

شاکی یادآور شد: وقتی به آن مامور اعتراض کردم که مرا با فرد دیگری اشتباه گرفته است، با چوبدستی مرا به شدت کتک زد به طوری که بی‌هوش شدم و روز بعد در بیمارستان وقتی به هوش آمدم که پول و گوشی تلفن همراهم سرقت شده بود.

شکایت‌های متعدد از متهم فراری
در پی تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط و آغاز تحقیقات مشخص شد افراد دیگری هم با حضور در کلانتری شکایت‌های مشابهی ارائه کرده‌اند. با چهره‌نگاری رایانه‌ای از مامور قلابی، جستجوها برای دستگیری او ادامه داشت تا این‌که روز گذشته ماموران هنگام گشتزنی در غرب تهران مشاهده کردند 2 مرد با یکدیگر در حال مشاجره‌اند. در همین موقع ماموران برای دستگیری آن دو مرد وارد عمل شدند که یکی از آنها که مردی قوی‌هیکل بود، خواست فرار‌ کند اما دستگیر شد و هر دو نفر برای تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.

آخرین مالباخته از مامور قلابی گفت
ابتدا مرد جوان بازجویی شد و به پلیس گفت: در حال گذر از خیابان بودم که مردی قوی‌هیکل با سد کردن راهم ادعا کرد از من شکایت شده و باید همراه او به مرکز پلیس بروم. وقتی به آن مرد اعتراض کردم، با چوبدستی مرا کتک زد تا پول‌هایم را سرقت کند که ماموران به موقع در محل حادثه حاضر شدند. در پی اظهارات شاکی، مامور قلابی بازجویی شد و با ادعای این که شاکی دروغ می‌گوید، خواست تا آزادش کنند.

ماموران که احتمال می‌دادند متهم بازداشت شده همان مامور قلابی فراری است، دیگر شاکیان را به مرکز پلیس احضار کردند.

اعتراف مامور قلابی به‌سرقت از مردم
به این ترتیب به محض مواجهه حضوری شاکیان با متهم، وی شناسایی شد و اعتراف کرد که با جعل عنوان پلیس، راه مردم را در خیابان‌های تهران سد کرده و پس از کتک زدن آنها، پول و اموالشان را به سرقت برده است. بنابراین گزارش، با صدور قرار قانونی برای مامور قلابی، او برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره پنجم آگاهی تهران قرار گرفت.

mojrem

14181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 143079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =