تحقق جهش تولید با حمایت از تولید داخلی

استاندار قزوین گفت: اصلی‌ترین سیاست دولت در راستای تحقق رونق و جهش تولید، حمایت از تولید داخلی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت‌الله جمالی‌پور، استاندار قزوین در جریان بازدید از واحدهای صنعتی گفت: با توجه به فشار حداکثری ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا و تاثیر آن بر فعالیت برخی واحدهای صنعتی و تولیدی، رفع مشکلات واحدهای مشکل دار این استان در راستای بهبود و تثبیت تولید و اشتغال ضروری است.
جمالی‌پور اظهار کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی ما توانسته‌اند با تلاش شبانه روزی و ایجاد تحول کمی و کیفی در عرصه تولید، موجب خودکفایی اقتصادی کشور شوند.
او با اشاره به راهبرد سال تصریح کرد: قطعا استفاده از ظرفیت‌های استان در راستای تولید می‌تواند نقش موثری در جهش تولید استان داشته باشد.
نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه اصلی‌ترین سیاست دولت در راستای تحقق رونق و جهش تولید، حمایت از تولید داخلی است، افزود: در این راستا بازدیدهای صنعتی با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید واحدها به صورت مستمر و منظم برگزار می‌شود.
استاندار قزوین در ادامه از خط تولید کارخانه سمبل شیمی تولید کننده انواع مایع جرم گیر و سفید کننده، انواع کیسه‌های نایلونی و ظروف پلاستیکی و... با اشتغال مستقیم ۲۰۰نفر و سرمایه گذاری ۲هزار میلیارد ریال و خط تولید البرز صنعت چرم تولید کننده انوع چرم مصنوعی با اشتغال ۹۰نفر بازدید کرد و در جریان وضعیت تولید آنها قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1431014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =