پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس به صورت اتوماتیک بسته می‌شود؟

تسنیم نوشت: وکیل برانکو ایوانکوویچ اعلام کرد نامه‌نگاری‌هایی را برای بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس با فیفا انجام خواهد داد.

باشگاه پرسپولیس روز گذشته (پنجشنبه) با ارسال نامه‌ای به برانکو ایوانکوویچ اعلام کرد فعلاً نمی‌تواند پولی به این مربی پرداخت کند. این باشگاه همچنین درخواست ارائه تخفیف و دادن مهلت ۳۰ روزه برای پرداخت مطالبات را داشت که این درخواست از سوی سرمربی کروات رد شد تا باشگاه پرسپولیس یک گام به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش نزدیک شود.

دارو بوشیچ، وکیل برانکو ایوانکوویچ در این باره اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس در این مدت تمرکزی روی پرداخت بدهی برانکو نداشت، چراکه مشغول جذب بازیکنان جدید بود. باشگاه در این مدت پول داشت، ولی به بازیکنان پرداخت کرده است. اطمینان دارم اگر ۳۰ روز دیگر هم به باشگاه فرصت بدهیم، قطعاً دوباره مطالبات برانکو را پرداخت نخواهند کرد.

وی در واکنش به این موضوع که امروز مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو به پایان خواهد رسید و او چه اقدامی در این خصوص انجام خواهد داد، گفت: اکنون در حال تنظیم نامه‌ای هستم تا به فیفا ارسال کنم و اطلاعات فوق را به اطلاع آن‌ها می‌رسانم. فیفا در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد و اولین کاری هم که فیفا می‌کند، این است که به طور اتوماتیک باشگاه را از فعالیت در نقل‌وانتقالات محروم خواهد کرد. در تصمیمات جدید هم فیفا احتمالاً زمان جدیدی را برای پرداخت مطالبات مشخص خواهد کرد که اگر تا آن زمان هم پول پرداخت نشود، مجازات‌های جدیدی (کسر امتیاز و سقوط به دسته‌های پایین‌تر) برای باشگاه در نظر گرفته خواهد شد.

فیفا در نامه‌ای که حدود یک ماه پیش به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ارسال کرد، فرصت یک ماهه‌ای را برای پرداخت مطالبات برانکو تعیین کرد که امروز به پایان می‌رسد. در این نامه فیفا تأکید کرد در صورت عدم پرداخت مطالبات برانکو تا زمان معین شده، به صورت اتوماتیک پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته خواهد شد.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1431285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =