خرید و فروش اقساطی خودرو با سایا خودرو؛ آسان و البته رویایی...

خرید ماشین این روزها برای اقشار کم‌درآمد جامعه تبدیل به یک آرزوی دست نیافتنی شده است. در این میان، خرید و فروش اقساطی خودرو، قطعا یکی از مهمترین برنامه‌های زندگی بسیاری از خانواده‌ها بوده که بالارفتن نرخ خودرو، تمامی این برنامه ریزی‌ها را برهم ریخته است.

درواقع فروش اقساطی خودرو راهی است که مجموعه های فروش خودرو پیش پای مشتریان خود گذاشته‌اند. اگر شما هم در این شرایط سخت اقتصادی، قصد چشیدن طعم خرید و فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی سایپا را دارید، ادامه این مطلب را بخوانید.

 ایران خودرو و سایپا را چقدر می‌شناسید؟

ایران خودرو نام اولین و قدیمی‌ترین شرکت تولید خودرو در ایران است که از مرداد ماه ۱۳۴۱ توسط برادران خیامی بنیان گذاری شد. ایران خودرو در ابتدا به تولید اتوبوس و مینی بوس می‌پرداخت، بعد از آن از سال ۱۳۴۵ با همکاری شرکت روتس انگلستان اقدام به ساخت پیکان به عنوان اولین خودروی سواری ایرانی کرد. ایران خودرو همچنین در سیر تاریخی خود تا سال ۱۳۹۹ خودروهای متنوعی تولید و به بازار عرضه کرد که حتما نام آن‌ها را شنیده‌اید. رنو، ال۹۰، سمند، رانا، دنا، سورن و... نام برخی از تولیدات متنوع شرکت ایران خودرو است.

سایپا از دیگر شرکت‌های دولتی تولید کننده خودرو در کشور است که فعالیت کاری خود را از سال ۱۳۴۴ با ساخت خودرویی به نام ژیان آغاز کرد. این شرکت در سال ۱۳۷۲ مرکز تحقیقات آزمایشگاهی احداث نمود تا بتواند تولیدات خود را از نظر ایمنی، آلایندگی، تست جاده و... بسنجد و سپس روانه بازار کند. نیازی به توضیح نیست که خودروی معروف پراید ساخت شرکت سایپا بوده و اولین بار در سال۱۳۸۶ ساخته شده است. سایپا بیست و یکمین شرکت تولید خودرو در جهان به شمار می‌رود.

پایین آمدن قدرت خرید مردم در سال‌های اخیر موجب شد تا مجموعه های معتبر فروش اقدام به فروش اقساطی خودرو کنند. اما از آنجا که محصولات سایپا و ایران خودرو مجزا از هم هستند شرایط خاص خود را برای فروش اقساطی خودرو دارند که برای خرید خودرو نباید از دانستن قوانین و مقررات آن‌ها غافل شد.

قوانینی که باید درباره فروش اقساطی ایران خودرو بدانید!

فروش اقساطی خودرو در مجموعه‌ها، مستلزم رعایت مقرراتی است که مابین فروشنده و خریدار قراردادی ایجاد کند. پیش از ارائه قوانین کلی، لازم است بدانید که شرایط خرید هر نوع خودرو بستگی به قیمت روز، تعداد و ویژگی‌های خاص آن محصول دارد. فروش اقساطی ایران خودرو مجموعه خدماتی است که این شرکت نام آشنا به صورت دوره‌ای به متقاضیان اعلام می‌دارد. برخلاف تصور اکثریت افراد، در این خرید تسهیلاتی تحت عنوان وام برای خرید خودرو وجود ندارد بلکه طبق قانون این شرکت بسته به نوع خودرو مبلغی به عنوان پیش پرداخت دریافت و مابقی مبلغ نهایتا تا ۲۴ ماه قسط‌ بندی شده و از بابت آن چک گرفته می‌شود. اما بارزترین ویژگی این دوره از فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری محصول مورد نظر به متقاضی می‌باشد.

دنا و دنا پلاس، توربو، پارس سال و پارس سال دوگانه، پارس اتومات، پارس Lx، پژو۲۰۶ تیپ ۲، پژو۲۰۷ صندق‌دار، دانگ فانگ H۳۰، هایما S۷ کراس و... نام برخی از خودروهای موجود در لیست فروش اقساطی ایران خودرو می‌باشد.

http://file.tesmino.ir/content/35465289/image_f075f42ccc6f156a6bce4edb171635389c118167.png

فروش اقساطی سایپا

سایپا که پس از سال‌ها تلاش امروزه به یکی از برندهای شناخته شده در خودرو سازی تبدیل شده است، به علت استقبال متقاضیان اقدام به فروش اقساطی خودرو برای رفاه حال عمومی و ماشین دار شدن تمام اقشار جامعه کرده است. چرا که سایپا مسئولیت تولید بیش از ۸۰درصد خودرو داخلی کشور را برعهده دارد. در طرح فروش اقساطی سایپا مشتریان می‌توانند ۵۰درصد از کل مبلغ خودرو را به عنوان پیش پرداخت در هنگام عقد قرارداد و تحویل تسویه کنند. مابقی مبلغ را حداکثر تا ۲۴ ماه به صورت اقساط پرداخت می‌نمایند.

خودرو ساینا، تیبا و تیبا۲، کوییک، پراید۱۳۱، برلیانس H۳۲۰، پراید ۱۱۱ و آریو برخی از موجودی‌های فروش اقساطی سایپا می‌باشد. که پیشنهاد می‌کنیم پس از اطلاع دقیق از قیمت بازار و تحقیقات کامل اقدام به خرید خودرو کنید.

فروش اقساطی خودرو در سایاخودرو

ناگفته نماند که شرایط فروش اقساطی سایپا و ایران خودرو در بسیاری از موارد با تحویل مدت دار همراه است. بنابراین ممکن است تمایل داشته باشید به مجموعه‌های فروش مراجعه کنید. برای آسان شدن خرید خودرو سایاخودرو بهترین گزینه است که به شما کمک می‌کند در کمترین زمان ممکن و بدون فشار مالی صاحب خودروی دلخواه خود شوید.

مزایای فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو چیست؟

  • اول اینکه سند خودرو به نام خریدار شده و تنها ۳ دانگ آن در رهن شرکت بوده، درقالب اجاره به شرط تملیک تا زمان اتمام اقساط.
  • پیش از تحویل خودرو مشتری هیچ پولی پرداخت نمی‌کند.
  • امکان تسویه زودتر از موعد تسهیلات و در عین حال کم شدن سود آن وجود دارد. این مسئله باعث شده سود کمتری نسبت به فرمول‌های مشابه وجود داشته باشد.
  • امکان تعویض خودرو در زمان پرداخت اقساط نیز وجود دارد.
  • قرارداد فروش اقساطی خودرو و اجاره به شرط تملیک به متقاضی داده می‌شود.

http://file.tesmino.ir/content/35465289/image_9d295e0512a2684dfca76b92da8e40aa8d285459.png

اگر قصد خرید اقساطی خودرو را دارید، امن و قانونی خرید کنید!

درست است که مشکلات ایجاد شده در ایران قبل از کرونا و بعد از آن باعث عقب افتادن برنامه‌های خیل عظیمی از مردم کشور شده که خرید ماشین هم یکی از این مسائل است. اما با شرایطی که مجموعه سایاخودرو ایجاد کرده‌ است، هنوز هم می‌توان صاحب ماشین شد!  

متقاضیان عزیز حتما توجه داشته باشید که وجود دلالان و کلاهبرداران در خرید و فروش خودرو بزرگترین دلیل بالارفتن قیمت خودروها بوده و این دسته افراد هنوز هم وجود دارند. اگر تصمیم به خرید خودرو به شکل اقساطی در طرح فروش اقساطی ایران خودرو یا سایپا را دارید حتما با مشورت و کمک گرفتن از فردی معتمد اقدام کنید و اگر متقاضی تحویل فوری خودرو هستید، به مجموعه‌های معتبر و قانونی مراجعه نمایید تا در روشی امن و سالم صاحب ماشین شوید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1431580