نامجومطلق: چرا پنجره پرسپولیس خیلی راحت باز می‌شود؟

خبرورزشی نوشت:مجید نامجومطلق در خصوص وضعیت فعلی استقلال در آستانه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما باید به مصاف تیم‌های قدرتمند برویم و این خیلی بد است که تیمی مثل استقلال با ۱۴ بازیکن تمرین کند.

تعدادی از بازیکنان ما در تهران هستند و دیاباته و میلیچ هم هنوز خودشان را به قطر نرسانده‌اند. طبق برنامه قبلی قرار بود آن‌ها را از اولین روزی که اینجا هستیم در اختیار داشته باشیم، اما متاسفانه این دو بازیکن هنوز به دوحه نرسیده‌اند. این وضعیت واقعا بد است و برنامه‌ریزی‌ها باید خیلی بهتر از این انجام می‌شد تا استقلال تمامی نفراتش را در اختیار داشته باشد.

سرمربی استقلال در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد: پنجره تیم‌هایی مثل پرسپولیس و شهر خودرو خیلی راحت باز می‌شود، ولی چرا این اتفاق برای استقلال رخ نمی‌دهد؟ ما حتی اگر تعدادی از بازیکنان جدیدمان را هم در اختیار داشتیم، الان وضعیت بهتر بود، اما متاسفانه می‌بینید که استقلال با چه شرایطی مواجه است. ما دوست داریم به استقلال کمک کنیم و قبلا هم گفتم که در این وضعیت سخت خودمان را فدای استقلال کردیم تا این تیم شرایطی بدتر از این پیدا نکند، ولی با وضعیت موجود واقعا کارمان سخت است. ما همین الان در لیگ قهرمانان نسبت به تیم‌های ایرانی عقب هستیم، چه برسد به تیم‌های خارجی که تا دندان مسلح هستند.

نامجوطلق تصریح کرد: ما اینجا خیلی تنها هستم و از طرفی بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، عارف غلامی، علی کریمی، شاهین طاهرخانی، پورحمیدی و ... هم به جمع ما اضافه نشده‌اند. این شرایط و این نوع سفر به هیچ عنوان برای وجهه باشگاه بزرگی مثل استقلال و همچنین فوتبال ایران خوب نیست. استقلال ۴ بار به فینال آسیا رفته و دو بار هم قهرمان شده است. واقعا این تاسف‌آور است که تیم ما با چنین وضعیتی در قطر حضور دارد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1431700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 6
    یکی به این بابا بگخه بده آدم فرافکنی کنه، پمجره استقلال را فیفا بسته ، نه فدراسیون.
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 5
    بدبختی اینه از روهم نمیرین.ماشاالله
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 7
    چرا رو تیم خودتون تمرکز نمیکنید مگر 4 سال با حاشیه سازی برای تیم رقیب نتیجه ای هم گرفتید؟واقعا عجیبید
  • حسین IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    1 10
    آقا مجید نامجو مطلق ! پرسپولیس با دو پنجره بسته مواجه شد و خم به ابرو نیاورد. شاید چون مثل شما آه و ناله و سر و صدا نکرد فکر کردین راحت پنجره اش باز شده؟؟
  • ناشناس IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    2 20
    چقدر شما آبی ها پررو هستید هر چی پول خرج شما و بازیکناتون میشه بازم حرف میزنید...خجالت بکشید.حالا سعی کن مر بی خوبی باشی همین