نماینده منطقه آزاد قشم نفر برتر مسابقات اسنوکر استان هرمزگان شد

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در پایان رقابت های بیلیارد باشگاه های استان هرمزگان که با شرکت ۲۰ ورزشکار برگزار و در پایان احمد مزاهدی ورزشکار قشمی در بخش انفرادی موفق به کسب عنوان اول شد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، جلیل حقگویان با بیان این مطلب، اظهار کرد: این مسابقات در روزهای ۲۰ و ۲۱ شهریورماه (پنجشنبه و جمعه) به میزبانی شهر بندرعباس و در باشگاه بیلیارد آیت این شهر برگزار شد.
وی ادامه داد: احمد مزاهدی، صهیب ملاحی، عبدالکریم رستمی و وهیب نیکبخش چهار ورزشکار قشمی بودند که به نمایندگی از هیات بولینگ و بیلیارد سازمان منطقه آزاد قشم در مسابقات رشته اسنوکر آزاد شرکت کردند.
مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم افزود: ورزشکاران خوبی در جزیره قشم در ورزش بیلیارد فعالیت دارند و امیدوار هستیم فعالیت جدی و منسجم ورزشکاران این رشته در آینده ای نه چندان دور، درخشش ورزشکاران این جزیره در مسابقات ملی و عرصه های بین المللی را شاهد باشیم.
به گفته حقگویان؛ باید قدم به قدم سطح رشته ورزشی بیلیارد را در منطقه آزاد قشم بالا ببریم و امیدوارم بتوانیم با همدلی و مشارکت خانواده ها، آینده درخشانی را در این رشته ورزشی رقم بزنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1432148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =