شما نظر بدهید /«آیا زنان می توانند رئیس جمهوری موفق در ایران باشند؟»

در ادوار مختلف انتخابات ریاست جمهوری بحث کاندیداتوری زنان و رئیس جمهور زن همواره یکی از موضوعات مورد بحث بوده است که گرچه در نهایت به ثبت نام زنان منجر شده اما تاکنون هیچ کاندیدای زنی از فیلتر شورای نگهبان رد نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در فاصله باقیمانده تا انتخابات 1400 باردیگر بحث کاندیداتوری زنان، رئیس جمهور زن و اصلاح قانون انتخابات درباره کاندیداتوری زنان نقل محافل سیاسی و رسانه ای شده است.

در همین راستا، خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران محترم خود می پرسد:«به نظر شما زنان می توانند رئیس جمهورهایی موفق در ایران باشند؟»

کاربران محترم می توانند پاسخ خود را ذیل همین خبر در قالب کامنت درج کنند.

2727

کد خبر 1433096

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 73
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا DE ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    جون مادرتون این یکی رو دیگه بیخیال بشین.
    • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      27 93
      برای رسیدن به جواب سوال نگاهی کنیم به سوابق رئیس جمهور یا نخست وزیر بودن زنان در دنیا. در برزیل خانم دیلما روسف به جرم سواستفاده از قدرت برکنار شد. در اوکراین خانم تیموشنکو به جرم فساد برکنار و چندین سال به زندان محکوم شد. در کره خانم پارک برکنار و محاکمه شد. در میانمار خانم سونگ به جرم سرکوب مسلمانان در دادگاه های بین المللی پرونده دارد. البته از این نوع موارد میان رهبران مرد هم زیاد هست، ولی نسبت زنانی که موفق نبودند به کل زنان رهبر خیلی خیلی بیشتر هست ، از نسبت این نوع رهبران مرد به کل رهبران مرد.
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      71 38
      کافیه به این نگاه کنید که وقتی یک خانم در محل کارش ، مثلا در یک سازمان معمولی به ریاست میرسه، آه از نهاد اکثریت پرسنل حتی کارکنان خانم بر می آید. در محل کارم به عینه دیده ام که خانم های کارمند، ترجیح میدهند یک مرد رئیسشان باشد. حالا شما دم از رئیس جمهوری شون میزنی. البته استثنا هم وجود داره ولی یک در هزار هست که گیر ما نمیاد
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      41 4
      خبرآنلاین عزیز هدف از این دو قطبی کردنتون چیه؟
    • مهدی IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      59 10
      من خودم زیاد قبول نمیکنم رییس جمهور یه خانوم باشه - ولی انصافا بخوای نظر بدی چون 40 ساله دیدم هیچ ریس جمهور آقایی نتونسته واسه این ملت کاری کنه حالا چرا نباید این شانس رو به خانومی داد شاید واقعا تونست مثل ده ها کشور دیگه که زنان رییس جمهور موفقی داشته اند ما رو به اهدافمون برسونه .من موافقم
    • FR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      50 7
      بی نام 9:13 خوشم میاد گزینشی عمل کردی و رفتی لیست خانم هایی که مشکل داشتن رو اوردن و چشمت رو به تموم اونایی که مثبت بودن هم بستی! طی ده های گذشته صدها نخست وزیر و ریس جمهور و لیدرهای خانم شرکت های بزرگ و ... پا به عرصه گذاشتن و هنوزم هستن و خیلی هم موفق بودند! شما یه سرچی کنید تو فضای انگلیسی زبان یه کم اطلاعاتتون رو اپدیت کنید!
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      42 3
      بله. حق با شماست. خانم مرکل، خانم اردرن و امثال اینها هم که اصلا به حساب نمی یان
    • فريبا ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      77 32
      جناب بي نام اول ، ميخواي از زنان مقتدر كه كشور هاشون رو به بهترين شكل اداره كردن نام ببرم ؟ آنگلا مركل آلمان ، جاسيندا آردرن نيوزلند ، مارگارت تاچر انگلستان ، كريستين لاگارد رئيس صندوق بين المللي پول ، نحيت وزير دانمارك و فنلاند ، و همينطور ميتونم جلو برم ! حرف از كشتار شد ميتونم ليست به مراتب افتضاح تري از آقايون بدم در كشور داري ، نگاه جنسيت زدن و مردسالار شماست كه مشكل داريد با خانم ها ، و تو ادارات هم حاضر نيستيد از يك خانم حرف شنوي داشته باشيد و تمام سعي خودتون رو ميكنيد كه براش مشكل ايجاد كنيد . رئيس جمهور سابق شيلي رو هم يادم رفت بگم كه كل كشور روزي كه از رئاسته جمهوري رفت كنار گريه كردن براش ! الان رئيس جمهور سابق و حال حاضر برزيل مشكل نداره ؟ به نظرم سعي كنيد مطالعه ببريد بالا تا انسان كمتر جنسيت زده ، دگمي باشيد . در زمينه همين كرونا هم كشورهايي كه رهبر زن داشتن بهترين عملكرد رو ارائه دادن !
  • H IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    143 7
    کجا ؟ تو ایران ؟ حتما شوخی میکنی
    • اردلان IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      69 7
      رییس جمهور اونم تو ایران؟؟؟؟؟
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    بله میتوانند
  • حسنعلی IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    زنان بدلایل مختلف شخصیتی، رفتاری و عملکردی نمی توانند عناصر مهم تصمیم ساز در مدیریت های کلان جامعه باشند تا در بحرانها و مشکلات بتوانند راهگشایی کنند برای همین در جامعه ما بهتر است فعلا سلسه مراتب مسئولیت را بپیمایند و بقول معروف امتحان پس دهند.
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      37 98
      بله همینطوره. چون تصمیمگیری هاشون اکثرا از احساس بر میاد تا منطق
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      87 20
      مگه مردان چه گلی به رویمان زده اند تا حالا (با وضعیت دلاری 30 هزار تومن)
    • US ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      70 7
      نتیجه عملکرد مردان در ایران امروزمان قابل مشاهده است.
    • RO ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      42 2
      قبل از این که نظر بدی به کشورهایی نگاه کن که رهبر آن ها یک زن بوده و هست... آنجلا مرکل یک نمونه بارزه... شما مردها که رئیس جمهور شدین چه گلی به سر زدین که می گید زن ها نمی تونند... به اسم احساسات زنانه و جنس ضعیف بودن سال ها ساله که توانمندی زن ها رو سرکوب کردین
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      27 3
      جناب حسنعلی - فرمایشان شما من را یاد متون درس اجتماعی سال ها ی اول انقلاب انداخت که خودشان می بریدند و می دوختند. زنان هیچ تفاوتی با مردان ندارند. نمونه های موفق مدیریت زنان هم در سازمان ها و هم در شرکت ها زیادند. تبلیغات یک جهته و تفکر پوچ حاکم بر جامعه ی مردسالار ایران را باید انداخت دور.
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    212 9
    اصلا با این نهادهای فرادولتی تصمیم ساز، یک رئیس جمهور (چه زن و چه مرد) می تواند موفق باشد؟
  • الهه IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    از لحاظ شرعی امکان پذیر نیست ، چون زن برای سفر های خارجی نیاز به اجازه همسر داره و اگر همسرش اجازه نده نمیتونه بره و کار های مملکت رو هوا میمونه و همچنین نمیتونن مذاکرات در پشت درهای بسته داشته باشن و درست نیست با رئیس جمهور های مرد دیگه رو در رو مذاکره کنن و بگن و بخندن و تو عکس های دست جمعی باشن . به علاوه امکان رفتن به استادیوم رو هم ندارن اگر تیم ملی بازی داشت.خخخخخ کلا محدودیت ها زیاده برای خانم ها . اگر این محدودیت ها نبود و دید درستی بود ، زنان ایرانی توانایی های خیلی زیادی دارند حتی بیشتر از آقایون .
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      57 38
      خانم الهه اینهایی که گفتی مثل اجازه شوهر برای سفر، جزئی از اصول شرعی و سنت ما هستند . حالا سوال اینه که چطور وقتی صحبت مهریه گرفتن و نفقه و تامین مسکن توسط مرد میشه، شما همه جوره طرفدار همین سنت و شرع میشوید، ولی جاهایی اش که به نفع تون نیست را قبول ندارین. یا کلا طرفدار آزادی غربی باشید یا کلا طرفدار سنت و شرع خودمون. نمیشه شما وقتی به نفع تون هست سنتی و شرقی شوید، وقتی به نفع تون نیست علیه آن شوید.
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      5 10
      خانم الهه اینهایی که گفتی مثل اجازه شوهر برای سفر، جزئی از اصول شرعی و سنت ما هستند . حالا سوال اینه که چطور وقتی صحبت مهریه گرفتن و نفقه و تامین مسکن توسط مرد میشه، شما همه جوره طرفدار همین سنت و شرع میشوید، ولی جاهایی اش که به نفع تون نیست را قبول ندارین. یا کلا طرفدار آزادی غربی باشید یا کلا طرفدار سنت و شرع خودمون. نمیشه شما وقتی به نفع تون هست سنتی و شرقی شوید، وقتی به نفع تون نیست علیه آن شوید.
    • حسین ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      19 17
      اجازه شوهر براي سفر زن ، اصول شرعي هست ؟ عذر خواهي ميكنم جناب ، شما كدوم حوزه تحصيل كردي ؟
  • علی اشرفی IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    آیا مشکل رییس جمهورهای قبلی، جنسیت آنها بوده؟ یا اختیارات ناکافی؟
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    123 8
    مسئله آقا یا خانم بودن نیست، مسئله صداقت داشتنه. متأسفانه دیگه هیچ اعتمادی به حرفای هیچ کدوم از کاندیداهای ریاست جمهوری نخواهم داشت.
  • امیر IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    نظرمن اینه که نه تنهابهترازمردهاهستن و خیلی بهتره یکبارهم به بانوان اعتمادکرد.
  • amix US ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    58 11
    از مرداشون خیری ندیدیم ببینیم اگه زنها بیان چیکار میکنند
  • مجتبی IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    26 50
    300 ساله امریکا حتی یک رییس جمهور زن نداشته بعد شما انتظار داری ایران داشته باشه.
    • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      31 17
      بله همین طوره. حتی سال 2016 اکثریت زنانی که در آمریکا رای دادند به ترامپ رای دادند. نه به هیلاری که یک زن بود. یعنی خود زنان هم رئیس جمهور شدن یک زن را قبول ندارند
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      26 2
      چه ربطی داره؟ اتفاقا مطلع باشید که آمریکا از لحاظ بلوغ سیاسی زیاد قوی نیست بلکه آلمان و کانادا واسترالیا و نیوزلند و کشورهای اسکاندیناوی هستند که به این بلوغ رسیدند. قوی بودن از لحاظ اقتصادی و نظامی نمیتونه تضمین کننده بلوغ سیاسی باشه و حتی گاها مانع رسیدن به این مهم میشه. در ضمن، در مقایسه کشورها با هم باید ایدئولوژی و مکتب سیاسی و جامعه شناختی آنها رو در نظر بگیرید. مثلا شما نمیتونید سیب رو با گشنیز مقایسه کنید.
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      12 1
      امریکا هم یک جامعه ی مردسالار است
  • عدالت US ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    76 3
    فرقى نميكنه كى رييس جمهور بشه مردم بدبخت تر از اينى كه هست ميشن
  • سید IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    7 73
    خواهشاً فضا رو به این سمت نبرید، خانمها تا رسیدن به ریاست جمهوری راه طولانی دارند، هروقت حداقل نصف کابینه خانم شد برید سراغ رییس جمهور خانم! ریاست جمهوری مرد می‌خواد !!! مرد کار! مرد عمل و مرد فداکاری! کاش شهید رجایی زنده می‌شد یا رهبری میتونست با حفظ سمت رییس جمهور بشه، نه بخاطر مسایل دینی و مذهبی بلکه در دوران خودش ریس جمهورهای موفقی بودن هردو بزرگوار!
  • رضا IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    48 3
    خیر سیاسیون ما هنوز به بلوغ سیاسی نرسیده اند
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    53 1
    معمولا سعی می کنم به نظرات دیگران احترام بگذارم ولی نظر شما جوریه که واقعا هیچ احترامی نمیشه بهش گذاشت. اولا که پیامتون حاوی یک توهین بزرگ به خانم ها بود (من خودم آقا هستم). یعنی چی دلایل شخصیتی و رفتاری؟؟!!! مگر کشور قدرتمند و صنعتی آلمان توسط یک خانم اداره نمیشه؟!! آیا خانم مرکل ظرفیت شخصیتی و رفتاری نداره؟؟!!! ثانیا چه سلسله مراتبی منظور شماست؟ اتفاقا مشکل ما همین سلسله مراتب هاست که باید طی بشه و چه بسیار افراد شایسته ای که در همین سلسله مراتب ها حذف میشن. سعی می کنم ادامه ندم تا عصبانیتم از پیام شما تبدیل به بی احترامی نشه. به نظر من زن یا مرد بودن اصلا اهمیتی نداره (مسئله حجاب هم کاملا قابل حله)، چیزی که مهمه شایسته سالاریه که متأسفانه در کشور ما اصلا وجود نداره مخصوصا در بخش دولتی و همین مهمترین مسئله در کشور ماست.
  • یعقوب IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    29 2
    الان شما اون کشورایی که رئیس جهورشون زن بوده(البته زن داریم تا زن)ببینین،متوجه میشیم اکثرشون موفق بوده،برای مثال سنگاپور در گذشته بدترین کشور بوده،از اختلاس بگیرین تا تجاوز و .... الان ب یکی از کشورایی فوق پیشرفته که از پاسپورتش بگیرین(حرف اول که ن ولی دومو حتما تو جهان میزنه)تا اقتصادی،گردشگری.
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    89 13
    رئیس جمهور در ایران چه زن باشه چه مرد اختیاری ندارد
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    61 8
    زنان فعلا مراقب باشن پیامک بد حجابی براشون نیاد
  • راستین IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    23 28
    خودتون رو مسخره کردین. رئیس جمهور زن هر چیزی وقتی زیر ساختش فراهم نباشه فقط ضرر محضه مگه مردم ایران موش آزمایشگاهین ....مثل کارمند شدن دخترا ..پسرا باید علاف بگردن دخترا برن مناصب دولتی و خدماتی رو انجام بدن همه هم میدونن بخاطر گرفتن حقوق کمتر .تابع بودن .وووو...اروپا اگه دنبال حقوق زنه به چند دلیله .اولا کاهش نیروی کار در اروپا اونا رو مجبور کرده از زنان هم استفاده کنن ثانیا بخاطر کاهش هزینه تولید زنان را استخدام کردن سومابخاطر جذب مشتری بیشتر این کار رو میکنن چهارما با این کار دهن مردا رو سر کار میبندن و دلایل دیگه ای که اروپاییان را مجاب به سو استفاده ابزاری از زن کرده ..و در ضمن رئیس جمهور زن توسط مردای اون کشور مدیریت میشه پس اونم سو استفادس..
  • حسن IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    11 6
    موافقم
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    10 4
    آقا دست از این لوس بازیها بردارید.
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    21 2
    باید به سمت شایسته سالاری برویم فارغ از اینکه این فرد شایسته مرد است یا زن- سیاه است یا سفید- مکلا است یا معلا- پیر است یا جوان و..... ده ها شاخص دیگر
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    5 22
    بله به شرط اینکه شورای نگهبان یه امتحان پارک دوبل هم توی شرایط کاندیداها اضافه کنه!!! خخخخخخخخخ
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    14 1
    نه اینکه مردانشون یه پارچه رئیس جمهورن
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    15 29
    دراحایث از نشانه های آخرالزمان را ریاست زنان می دانند
  • علی FR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    1 4
    چه بهتر. یه خانم باکلاس کلاس کارمون میره بالا برای اینکه همه چی به هم بریزه حداقل بندازیم گردن خانم های محترم
  • رضا IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    25 2
    رییس جمهوری که از خود اختیاراتی نداشته باشد و مشگلات مردم برایش مهم نباشد فقط یدک کش نام رییس جمهوری شود بودن خانم یا آقا چه فرقی دارد بهتر است یک رباتی بگذارند
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    34 1
    اگر یک کشور سیستم داشته باشه اصلا مهم نیست کی رئیس جمهور باشه اگر آشنایی با سیستم کشورش داشته باشه کافیه لازم نیست نابغه باشه حالا کشوری که سیستم نداره نابغه هم بیاری درست نمیشه مهم قانون گذاری درست و نحوه ی اجرای قوانین بدون ایجاد فساد هستش که کشور بالا مییاره
  • SAMAN IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    35 8
    مهم جنیست نیست ..این بار بیاییم زنها را سنجش کنیم .. عزیزم انگلیس ملکه دارد با بهترین مدیریت ...جنسیت مهم نیست .. خواهش شما همه چیز را به احساسات نجسبونید
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      8 4
      عزیزم، ملکه در انگلیس یه مقام تشریفاتی است و هیچ دخالتی در امور حکومت نمیکند. حکومت در دست نخست وزیر و کابینه و مجلس است.
    • ناشناس IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      12 3
      این بانوان که در مجلس هستند نتیجه حضورشان چی بوده یا مثلا قبلا که وزیر و معاون وزیر بودند چه گلی کاشتن . رئیس جمهور بشن هم همینه.................
  • بهزاد FR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    14 1
    نظر من و بقیه زیاد مهم نیست... تایید صلاحیت نمیشه.. بعد تو این مملکت اینقدر ادم پشت پرده زیاده که رییس جمهور فرقی نداره کی هست و چی هست مملکت دست اوناست... اصلا کی میخواد بره رای بده با این اوضاع شلم شولوا که شما دنبال نظر مرد و زنشی؟؟؟؟ (:
  • حامد IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    42 1
    ترفند خوبیست برای کشاندن ملت سر صندوقهای رای
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    13 1
    نویسنده خبر ما رو سیاه نکن ما خودمون زغال فروشیم
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    5 12
    ما در تاریخ اسلام زنان قوی کم نداریم و در کل از نظر شرعی منعی ندارن....ولی همون زنان هم چون مردان قوی در کنارشون بودن و با توجه به کارهای مهمتر زنان در کانون خانواده با وجود مردان تا هستن عهده دار کارها مردانه میشدن...مثلا تا امام حسین و حضرت عباس شهید نشده بودن حضرت زینب به عنوان یک زن ستون ارامش حریم حرم بود...ولی بعد از شهادت مردان,کاری کرد در اون زمان که هیچ مردی نکرد و جراتش رو نداشت..در دربار یزید(پادشاهی که حکومتش شامل خراسان تا مصر و مدیترانه و..) پایه های حکومتش رو لرزوند
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    40 1
    این یه ترفنده برای جلب زنان به انتخابات.
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    3 3
    بله
  • الیاس پهلوان IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    15 19
    سلام، زنان در پست ریاست جمهوری قطعا بهتر از مردن خواهند بود.
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
      8 5
      خانم ها در این نظر سنجی چرا با اسم های مردانه می آیند؟؟ آن وقت فکر رئیس جمهوری شدن هم هستن
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    12 2
    از همون زنانی که محمدعلی نجفی با گلوله تو حمام کشتش!!! این شعار ها برای اصلاح طلب ها برای همیشه رنگ باخته، دیگه در هر استادیومی هم باز کنی هیچ زنی نمی ره، چون نه پول داره نه جون، دیگه به فکر اینه که چه طور لقمه گیر بیاره یا اگه لقمه هم داره خودش نخوره بده به فرزندش، دیگه بسه شعار پوچ گرایی ونابود کردن مردم وکشور، مردم دیدن احترام به زنان از کت وشلوری اصلاح طلب با گلوله، هنوز بس نیست این یاوه گویی ها!!!!!
  • حمید IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    16 0
    فقط به مردم یک پاسخ درست بدهید 40 سال فقط رئیسان جمهور به کسب تجربه رسیدند کاش شورای نگهبان افرادی را تایید کند که مدیریت. اقتصاد .سیاست. در دو جنبه داخلی و بین الملل داشته باشند هیچ انسانی برای پیوند عضو به پزشکی که انسان ظاهرا خوبی است اعتماد نمیکند به پزشکی که تجربه و تبحر خاص دارد اعتماد میکند سوال شما غلط است 40 سال این مردان نتوانسته ان 40 سال هم به زنان بدهید نمیتوانند
  • بی نام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    18 3
    اگرمردان بتوانندکه نمیتوانندزنان هم خواهندتوانست!
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    21 1
    در شرایط فعلی خیر. امور باید شفاف شود و امضاهای طلایی برچیده شود و قانون ملاک رفتار مردم با حاکمان و بالعکس باشد تا زنان بتوانند حکومت داری کنند. هنوز محفل ها میدان داری می کنند.
  • جعفر احمدی IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    18 2
    وقتی تعاملات مادر و عمه ام رو نگاه می‌کنم، به این نتیجه میرسم که زنان در عالم سیاست یه سر و گردن بالاتر از مردان هستند. پس میشه به موفقیت اونها امیدوار بود
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    17 3
    چرا نمیتونن یه بار هم امتحان کنیم این آقایون که تاحالا رئس جمهور شدن چه گلی سر مازدن بذارید ببینیم خانمها چکار میکنن خانمها بعضیهاشون تواندمند تراز اقایون هستن
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    32 2
    تو ایران زن و مرد نداره، اگه نلسون ماندلا و مارگارت تاچر هم بودند با این حد اختیار کاری به نفع مردم نمیشد انجام دهند.
  • قاسم IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    12 10
    بله.زنان شایسته ایرانی می توانند به این جایگاه برسند.اگر با رفتار جاهلی و تعصب اجتماعی جلو رشد ایشان را نگیریم.قدر و قیمت زنان جامعه مان را بیشتر بدانیم.راه توسعه اجتماعی توجه بیشتر به برابری میان زن و مرد است.
  • مجید IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    11 9
    سلام، باید عرض کنم که ما در دنیا نمونه های موفق هم داشتیم به عنوان مثال در آلمان. اما در مورد خودمان باید عرض کنم که متاسفانه ما در لایه های پایین تر تا حالا یک مدیر خانم دیده ایم، مثلا شهرداری تهران یا یکی از شهر های بزرگ یا استاندار یا وزیر خانم نداشتیم که پرونده خدمتیش در مدت تصدی در اون منصب موفق و یا قابل دفاع بوده باشه. ما حتی در یک جایی مثل دانشگاه تهران یا شریف یا امیر کبییر یک مدیر خانم موفق را تجربه نکرده ایم. ببینید به نظر بنده اگر می خواهیم خانمی به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم باید از الان شروع کنیم تا انشااله سال 1408 شاهد این اتفاق باشیم.
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    6 3
    بله میتونند در دنیا زنان موفقی در این سمت داشتیم. در ایران هم به تبع میشه. به جنسیت بستگی نداره به ادمش بستگی داره. اینکه الان در ایران چنین شخصیتی داریم احتمالا نه. و زنان سختی های بیشتری پیشرو دارن برای رسیدن به این مورد
  • دوست US ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    19 2
    زن یا مرد مطرح نیست مسله اصلی اختیارات رییس جمهور است؟!!!
  • بهرام IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    8 1
    این پرسش از پایه دچار اشکال است. به فرض زن یا مرد بودن نمی توان به موفقیت یک رییس جمهور پی بُرد. بهتر است سوال کنیم: کدام ريیس جمهور در کدام شرایط می تواند موفق باشد؟ البته پاسخ به این پرسش خالی از لطف نیست. مشارکت زنان در مدیریت و امور اجتماعی در سالهای گذشته بسیار بالا رفته و تجارب موفقی نیز حاصل شده. اعتماد به نفس خانم ها نسبت به دهه های گذشته بسیار بالا رفته و حضورشان بسیار تاثیرگذار بوده. زمانی یادمه خانومی که رانندگی می کرد توی چشم بود اما امروز پست های ریاست دانشگاه و ... رو به عهده می گیرند و بسیار موفق اند. در پایان: لطفا زن و مردش نکنین لیاقت و شایستگی مهمه!
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    10 7
    بانوان ایرانی ثابت کرده اند در امور مدیریتی موفق ظاهر شده اند،موافقم
  • محمد ریوندی IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    29 3
    آدم باشه زن یا مرد فرقی نداره.
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
    38 1
    اولاد اناث حضرت آدم تو این مملکت حتی عکسشون رو هم نمی تونن رو جلد کتاب دبستان ببینند چه برسه به .... عجب تخیلاتی داره خبرآنلاین ههههه

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین