شرکت آبگین تهویه بهترین سازنده چیلر در ایران

شرکت آبگین تهویه از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در زمینه طراحی، تولید و تعمیرات تجهیزات تهویه مطبوع و تبریدی آغاز نمود.

مجموعه‌ای از فارغ‌التحصیلان جوان رشته های مهندسی و نیروهای فنی مجرب باعث گردید تا شرکت آبگین تهویه گامی محکم و رو به جلو در این عرصه از صنعت بردارد.

فعالیت شرکت آبگین تهویه در زمینه تهویه مطبوع و تبرید به سه حوزه تقسیم میشود:

حوزه  طراحی و تولید تجهیزاتی از قبیل انواع چیلر تراکمی (هوا خنک - آب خنک)، هواساز، ایرواشر، برج خنک‌کننده و فن‌کوئل و سردخانه.

حوزه تعمیرات و نگهداری انواع چیلر، سردخانه و سیستم‌های تهویه مطبوع.

حوزه تأمین قطعات یدکی برودتی.

http://file.tesmino.ir/reportage/35465596/image_8c6b9e1363c0f5a46f7e8a5a44dfd6c095126646.jpg

شرکت  آبگین تهویه در ساخت محصولات برودتی  خود از برندهای معتبری همچون بیتزر، دانفوس، کوپلند، هنبل، بوک، دورین، رفکامپ، کستل، امرسون، نیکوترا، کامفری، آلکو، کرل، اشنایدر، زیمنس، هیوندای و … استفاده می‌کند.

استفاده از برندهای معتبر تاثیر مستقیم و موثری در بالا رفتن کیفیت،طول عمر و راندمان تجهیزات ساخت شرکت آبگین تهویه دارد.

ارائه تست ریپورت و سرتیفیکیت برای اثبات اصالت قطعات خارجی استفاده شده در تجهیزات ساخت شرکت آبگین تهویه از خدماتی است که این شرکت خود را ملزم به ارائه آن‌ها می‌داند تا خریدار از بابت اصالت و کیفیت بالای سفارش و خرید خود کاملا مطمئن باشد.

ارائه خروجی نرم افزارهای طراحی همچون cool selector، Bitzer selection software، Emerson compressor selection software، Coil setup، USA coil، Coil pro، Ventil و … به مشاورین محترم جهت راستی آزمایی و کنترل دقیق‌تر مشخصات محصولات شرکت آبگین تهویه از خدمات منحصر به فردی است که این شرکت به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

شرکت آبگین تهویه سعی نموده با کسب ایده از مدل‌های طراحی محصولات شرکت‌های بنامی چون کریر، ترین، یورک و هایتما و ... در طراحی و تولید محصولات خود همگام با دانش و کیفیت روز جهانی گام بردارد.

http://file.tesmino.ir/reportage/35465596/image_84caffabecdd9263373a121176ddd075417625c6.jpg

چیلر به دستگاهی گفته می‌شود که از طریق انجام یک سلسله فرآیند در سیکل تبرید تراکمی یا جذبی گرما را از سیال واسط (معمولاً آب) می‌گیرد و باعث سرد شدن آن می‌شود و شرکت آبگین تهویه تخصص ویژه‌ای در طراحی و تولید چیلر جهت دماهای زیر صفری برای  پروژه‌های صنعتی و سرمایش‌های فرآیندی در صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی دارد.

همچنین  این شرکت سابقه‌ای طولانی و مستند در حوزه تعمیرات و نگهداری انواع چیلر تراکمی و سردخانه با شرکت‌ها و مجموعه‌های بنام کشور دارد.

همکاری متعدد شرکت آبگین تهویه با صنایع دارویی، تزریق پلاستیک، غذایی، لبنی، نفت و گاز، پتروشیمی، شیمیایی و … جایگاه و اعتبار دو چندانی را برای این شرکت در صنعت تهویه و برودت کشور رقم زده است.

شرکت آبگین تهویه سعی نموده تا محصولات خود را مطابق با استانداردهایی نظیر اشری، یوروونت، اسمکنا و … به مشتریان خود عرضه نماید.

همچنین این شرکت در زمینه پیاده‌سازی استانداردهای سیستم‌های مدیریت کیفیت (ISO ۹۰۰۱) مدیریت محیط زیست (ISO ۱۴۰۰۱) مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی (ISO ۴۵۰۰۱) مدیریت انرژی (ISO ۵۰۰۰۱) مدیریت شکایات مشتریان (ISO ۱۰۰۰۲) مدیریت سنجش رضایت مشتریان (ISO ۱۰۰۰۴) گام‌های بزرگی برداشته است و از مشورت مشاوران بنام کشور سود برده است.

از ویژگی‌های منحصر به فرد شرکت آبگین تهویه ارائه نوع خاصی از مشاوره فنی رایگان، گارانتی و خدمات فنی است که همه مشتریان این شرکت می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

بدین صورت که شرکت آبگین تهویه با ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات بصورت ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل و بدون نیاز به نامه نگاری و طی فرآیندهای اداری وقت‌گیر، قدمی منحصر به فرد در راه تکریم مشتری برداشته است.

این شرکت به مشتریان خود بصورت رایگان مشاوره فنی داده و آنها را در تصمیم‌گیری و خرید مناسب راهنمایی می‌کند. این مشاوره هیچ محدودیت زمانی نداشته و کارشناسان شرکت با حوصله و بطور کامل اقدام به این امر می‌کنند.

گارانتی بدون قید و شرط برای محصولات تولیدی شرکت آبگین تهویه از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این شرکت در تکریم مشتریان خود است.

فعالیت شرکت آبگین تهویه در حوزه تعمیرات و تامین قطعات بعنوان یکی از خدمات ویژه این شرکت مورد توجه و استقبال مشتریان قرار گرفته است.

ارائه خدمات، تعمیرات و تأمین قطعات یدکی بصورت شبانه‌روزی و حتی ایام تعطیل باعث شده است تا مجموعه‌های صنعتی خاص همچون سکوهای نفتی، پالایشگاه‌ها، صنایع پتروشیمی، صنایع دارویی، صنایع غذایی، تزریق پلاستیک و … با اطمینان خاطر از دریافت این خدمات از شرکت آبگین تهویه همکاری بلند مدت و بدون مشکلی را با این شرکت آغاز کنند.

شرکت آبگین تهویه در زمینه تأمین و فروش قطعات برودتی از جمله انواع کمپرسور برودتی، انواع کندانسور هوایی و آبی، انواع اواپراتور و قطعات کنترلی، حفاظتی و همچنین تابلو برق و لوله و اتصالات مسی فعالیت متمرکز و گسترده‌ای دارد.

شرکت آبگین تهویه به عنوان تنها شرکت در صنعت تهویه کشوراست که اقدام به ارائه خدمات فوق به منظور احترام به خواست و آرامش مشتری نموده است.

این شرکت در نظر دارد با همکاری دانشگاه‌های بنام کشور و گسترش ارتباط صنعت و دانشگاه، قدمی راهبردی در مسیر طراحی و تولید سیستم‌های تهویه مطبوع و تبریدی با مصرف انرژی کم و کاربری‌های خاص بردارد.

شرکت آبگین تهویه معتقد به بی‌نیازی کشور از واردات تجهیزات تهویه مطبوع و تبریدی است و تمام تلاش خود را در جهت اثبات این موضوع به مشتریان و مشاوران نموده است.

همکاری شرکت آبگین تهویه با مجموعه‌های بنامی همچون مپنا پارس ژنراتور، گلرنگ، دانشگاه بقیه ا…، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه شریف، دانشگاه آزاد اسلامی، گسترش پلاستیک، پرشین صنعت، رستوران‌های زنجیره‌ای هانی، پاسارگاد باطری، اورند پیشرو، اطلس فیلم، بادران گستر، گروه صنعتی اتحاد موتور، نفت پارس، رنو پارس، زیباسازان، سینره و ده‌ها پروژه صنعتی و مسکونی بنام دیگر گواه این امر است که این شرکت تمام تلاش خود را در جهت ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و خدماتی شبانه‌روزی در بالاترین و بهترین سطح نموده است.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1433151

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =