شما برای خرید بلیط هواپیما کیش چه روشی را انتخاب می‌کنید؟ روش حضوری یا آنلاین؟ از هر روشی هم که استفاده می‌نمایید؛ بهتر است اطلاعات جامعی درباره بلیط هواپیما کیش داشته باشید تا خرید مناسبی را انجام دهید.

کیش یکی از مقاصد پرطرفداری است که میزبان مسافران گوناگونی می‌باشد. به‌علت جزیره‌ای بودن این مقصد، اکثر مسافران برای رسیدن به آن از مسیر هوایی استفاده می‌کنند. پس بهتر است همراه این مطلب باشید تا درباره اصول خرید بلیط هواپیما کیش بیشتر بدانید.

انواع بلیط هواپیما کیش

هواپیما به کیش و انواع بلیط فرست کلاس و سیستمی و بلیط چارتری و لحظه آخری

شما برای سفر به کیش باید یکی از سه نوع بلیط سیستمی، چارتر یا لحظه آخری را خریداری کنید که در ادامه با تفاوت‌های هر یک آشنا می‌شویم.

  • بلیط چارتر کیش

یکی از محبوب‌ترین نوع بلیط‌ها در مسیر پروازی کیش، بلیط چارتر است. زیرا در مسیرهای پرطرفداری همانند کیش، چارترکنندگان بسیاری فعالیت می‌کنند که همین امر باعث پرتقاضاشدن بلیط چارتر کیش شده است. البته مسافرانی هستند که همچنان این بلیط را معادلی بر ارزانی می‌دانند. 

زمانی که یک آژانس چارترکننده اقدام به اجاره تمامی بلیط‌های یک پرواز به‌صورت «سیت چارتر» یا «فول چارتر» می‌کند؛ بلیط چارتر ایجاد می‌شود. مسئولیت قیمت‌گذاری بلیط چارتر بر عهده آژانس چارترکننده است. البته با توجه به تعرفه سازمان هواپیمایی کشوری این عمل انجام می‌شود. همچنین قیمت این نوع بلیط نوسان قیمتی زیادی را دربر دارد. با افزایش مسافران قیمت آن گران شده و با کم شدن حجم مسافران قیمت آن رو به ارزانی می‌رود.

  • بلیط سیستمی کیش

بلیط سیستمی کیش در تمام ایام سال موجود است و مسافران می‌توانند در هر زمان که اقدام به سفر کردند، این بلیط را خریداری کنند. حتی امکان خرید بلیط سیستمی از یکی‌دوماه قبل از سفر هم وجود دارد. چون برنامه پروازی آن توسط ایرلاین‌ها تنظیم می‌شود.

بلیط سیستمی به‌صورت مستقیم توسط شرکت‌های هواپیمایی، قیمت‌گذاری شده است که فروش آن را هم برعهده گرفته‌اند. قیمت این نوع بلیط معمولاً ثابت است و مسافران کمتر شاهد نوسان قیمتی آن هستند. اما با نزدیک شدن به ساعات پرواز، نرخ آن ممکن است گران‌تر شود.

  • بلیط لحظه آخری کیش

افراد که عادت به برنامه‌ریزی ندارند و سفرهای ناگهانی انجام می‌دهند؛ خیالشان از سفر به کیش راحت باشد. زیرا با خرید بلیط لحظه آخری کیش مشکل آن‌ها حل می‌شود و می‌توانند این نوع بلیط را در ساعات پایانی و نزدیک به پرواز خریداری کنید.

بلیط لحظه آخری در واقع همان بلیط‌های چارتر و سیستمی هستند که به فروش نرفته‌اند و در همان روز اگر به فروش نرسند، سوخت می‌شوند. از این رو به لحظه آخری، بلیط روز هم گفته می‌شود. قیمت این نوع بلیط نیز، متأثر از حجم مسافران این مسیر پروازی است. با افزایش حجم مسافران، قیمت بلیط لحظه آخری کیش گران و با کاهش مسافران قیمت آن ارزان می‌شود.

مسافران جزیره کیش می‌توانند با مراجعه به سایت ره بال آسمان، بلیط هواپیما کیش را در هر زمان از شبانه‌روز خریداری کنند.

بهترین قیمت بلیط هواپیما کیش 

نحوه خرید ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما به مقصد کیش

این یک امر عادی است که همه مسافران دوست دارند سفری ارزان قیمت را تجربه کنند. به همین دلیل، باید هنگام خرید بلیط هواپیما کیش به تمامی عوامل تأثیرگذار روی قیمت دقت کرد و حتی‌الامکان از گزینه‌های مناسب برای کاهش‌دادن هزینه‌ها بهره برد.

به‌طور کلی چندین عامل بر روند تعیین قیمت بلیط هواپیما کیش تأثیرگذار است:

  1. نوع بلیط (چارتر، سیستمی و لحظه آخری)؛
  2. کلاس پروازی (اکونومی و بیزینس کلاس)؛
  3. فصل سفر (زمان اوج سفر یا زمان کاهش مسافران به کیش)؛
  4. فاصله مبدأ تا مقصد؛
  5. زمان پرواز.

در فصول کم‌سفر به کیش، این احتمال وجود دارد که بتوانید با قیمتی پایین‌تر، خدمات متمایزی دریافت کنید.

بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما کیش

کیش شهری با موقعیت بسیار عالی است که مسافران بسیاری را برای انجام امور گوناگون به سمت خود جلب می‌کند. به همین دلیل مسیرهای پروازی این شهر در اغلب ایام سال پرترافیک و شلوغ است و اگر به‌دنبال بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما کیش هستید باید کمی هوشمندانه عمل کنید. 

گرمای هوای تابستان از حجم گردشگران این مقصد می‌کاهد که زمان مناسبی برای خرید ارزان بلیط هواپیما است. صبح زود یا نصفه‌شب هم زمان مناسبی برای خریدی مقرون‌به‌صرفه می‌باشد.

چند راه حل برای خرید ارزان بلیط هواپیما کیش

 

نکات مهم در هنگاه سفر به کیش و به همراه داشتن بلیط ارزان قیمت و چارتری

برای خرید ارزان بلیط هواپیما کیش، به این چند نکته کافی دقت داشته باشید:

  1. فصول کم‌سفر سال را برای مسافرت انتخاب کنید؛
  2. از دریافت خدمات اضافی روی بلیط هواپیما چشم‌پوشی کنید. به‌طور مثال، اگر کلاس پروازی بیزینس را برای دریافت صندلی بهتر و خدمات اضافی انتخاب کنید، باید مبلغ بیشتری روی بلیط هواپیما کیش بپردازید؛
  3. اگر برنامه سفر شما برای چند ماه بعد آماده شده است، بلیط سیستمی بخرید که به نوسان قیمتی لحظه پرواز نخورید؛
  4. کنسلی و استرداد وجه بلیط هواپیما یکی دیگر از راه‌های خرید ارزان است. شرایط کنسلی بلیط‌های سیستمی به‌مراتب راحت‌تر از انواع دیگر است و بعد از کسر مبلغ جریمه، مابقی وجه به حسابتان باز می‌گردد؛
  5. هیچ‌گاه بلیط‌های لحظه آخری را از قلم نیاندازید. ممکن است که با قیمت‌های ارزانی از آن‌ها روبه‌رو شوید؛
  6. بلیط خود را آنلاین و از سایت ره بال آسمان بدون واسطه خریداری کنید.

فرودگاه بین‌المللی کیش

فرودگاه بین‌المللی کیش که سالانه هزاران مسافر در آن جابه‌جا می‌شود، یکی از یکی از پررفت‌وآمدترین فرودگاه‌های کشور است. این فرودگاه در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی فعالیت دارد که ترمینال شماره یک برای پروازهای خروجی و ترمینال شماره دو برای پروازهای ورودی است.

  • مسیر پروازی داخلی فرودگاه بین‌المللی کیش شامل شهرهای تهران، شیراز، مشهد، اصفهان، بندرعباس، کرمان، اهواز، تبریز، یزد، همدان، بوشهر، رشت، کرمانشاه، ساری، کاشان، گرگان، جم، عسلویه، ارومیه و سنندج می‌شود. 
  • مسیر پروازی خارجی فرودگاه بین‌المللی کیش شامل شهرهای دوبی و مسقط است.

ایرلاین‌هایی که در این مسیر پروازی فعالیت دارند

ازجمله ایرلاین‌هایی که در مسیر پروازی کیش فعال هستند، می‌توان به کیش ایر، ایران ایرتور، آتا، کاسپین، آسمان، کارون، ماهان، معراج، قشم، سپهران، تابان و زاگرس اشاره کرد.

مسیرهای پُرتردد پرواز کیش

 پر تردد ترین پرواز های به کیش و بهترین هواپیما ها و ایرلاین ها

در ادامه به معرفی مسیرهای پرتردد پروازی کیش می‌پردازیم:

  • بلیط هواپیما مشهد کیش

جزیره کیش، از محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری مشهدی‌ها است که در ایام تعطیل سال مسافران بی‌شماری از این شهر راهی کیش می‌شوند تا در آب‌وهوای ساحل نگین خلیج فارس، نفسی تازه کنند. اما از آنجایی که باید برای استفاده از تفریحات این جزیره پول خرج کرد، پس بهتر است که بلیط هواپیما مشهد کیش را ارزان خریداری کنید تا با خیالی راحت به تفریحات دیگر بپردازید.

یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند در خرید ارزان بلیط هواپیما کیش تأثیرگذار باشد، زمان سفر، نوع بلیط (سیستمی، چارتر و لحظه آخری) و کلاس پروازی (اکونومی و بیزینس) است.

  • بلیط هواپیما اصفهان کیش

یکی از سریع‌ترین و راحت‌ترین راه‌های دسترسی مسافران اصفهانی به کیش و لذت بردن از این شهر بی‌نظیر؛ مسیر هوایی است. پس با خرید بلیط هواپیما اصفهان کیش خود را بدون هیچ دغدغه‌ای به این جزیره برسانید.

یکی از عواملی که باید هنگام خرید بلیط هواپیما کیش به آن توجه کنید، قوانین و شرایط کنسلی و استرداد وجه است. هر ایرلاین و چارترکننده قوانین خاص خود را برای باطل کردن بلیط هواپیما وضع می‌کنند که لازم است حتماً مطالعه شود تا چنانچه اگر مجبور به کنسل کردن شدید به مشکل برنخورید.

  • بلیط هواپیما تهران کیش

تهرانی‌ها در صف اول مسافران هر شهری به ویژه شهر زیبای کیش قرار دارند. به همین خاطر پروازهای بسیار متعددی در این مسیر پروازی تعریف شده و بلیط هواپیما تهران کیش جزو پرفروش‌ترین بلیط‌ها قرار دارد.

یکی از نکاتی که هر مسافر لازم است قبل از خرید بلیط هواپیما تهران کیش انجام دهد، مطالعه اطلاعات پروازی است. اطلاعات پروازی شامل شرایط کنسلی بلیط هواپیما، مدت زمان پرواز و نیز قیمت بلیط کودک و نوزاد می‌باشد.

  • بلیط هواپیما تبریز کیش

مسافت طولانی بین تبریز و کیش باعث شده که مسافران برای سهولت در سفر، مسیر هوایی را انتخاب کنند تا خود را بدون دردسر به مقصد برسانند. برای آنکه بلیط هواپیما تبریز کیش را ارزان خریداری کنید، بهتر است که خرید آنلاین داشته باشید.

با ورود به سایت ره بال آسمان و استفاده از فیلترهای موجود می‌توانید نوع پرواز، ساعت پرواز، کلاس پروازی (اکونومی یا بیزینس)، ایرلاین دلخواه و گران یا ارزان قیمت بودن بلیط هواپیما را تعیین کنید و مناسب‌ترین بلیط هواپیما تبریز کیش را بخرید.

روش‌های خرید بلیط هواپیما کیش 

 بهترین روش خرید بلیط هواپیما به کیش 

بلیط هواپیما کیش را می‌توانید به دو روش حضوری و آنلاین خریداری کنید. در روش حضوری نیاز است که به یک آژانس مسافرتی مراجعه کنید تا با راهنمایی گرفتن از کارشناسان فروش، بلیط هواپیما کیش را بخرید. 

اما در روش آنلاین شما در حالی که مشغول جمع کردن وسایل سفر خود هستید، می‌توانید بلیط هواپیما کیش را خریداری کنید. در روش آنلاین شما نه‌تنها فرصت کافی برای جست‌وجو کردن دارید، بلکه امکان مقایسه قیمتی برای انجام یک خرید مقرون‌به‌صرفه را نیز خواهید داشت.

چرا پیشنهاد می‌کنیم بلیط سفر به کیش را از ره بال آسمان بخرید؟

ازجمله دلایلی که پیشنهاد می‌شود از ره بال آسمان برای خرید بلیط هواپیما کیش اقدام کنید:

  1. خرید شما در بستری مطمئن و ایمن انجام می‌شود؛
  2. راحتی استفاده از سایت؛
  3. فروش بی‌واسطه بلیط هواپیما که افزایش قیمت بر روی آن اعمال نمی‌شود؛
  4. پشتیبانی 24 ساعته؛
  5. امکان کنسلی بلیط هواپیما کیش و استرداد وجه به صورت آنلاین و تلفنی.

منبع: ره بال آسمان

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1433326