پلیس فتا مجموعه ای کارآمد و با فن آوری روز است/ پیگیری راه اندازی پلیس فتا در شهرستان های استان یزد

استاندار گفت: خوشبختانه در پلیس فتا نیروهای جوان، مستعد و علمی مشغول به خدمت هستند که با اقدامات بسیار خوب، این مجموعه را به مجموعه ای کارآمد و با فن آوری به روز تبدیل کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ محمدعلی طالبی در بازدید از پلیس فتا استان یزد با بیان اینکه امروزه زندگی مردم متاثر از فضای مجازی شده است اظهارکرد: تغییر شکل جرایم، سبک زندگی و همچنین سوق یافتن جرایم از فضای حقیقی به سمت فضای مجازی حساسیت کار پلیس فتا را بیش از پیش نمایان ساخته است.
استاندار یزد ضمن قدردانی از اقدامات پلیس فتا در برخورد با اراذل و اوباش فضای مجازی تصریح کرد: امروزه علیرغم آموزش ها و آگاهسازی صورت گرفته توسط پلیس باز هم شاهد بروز برخی آسیب ها و جرایم در جامعه هستیم که لازم است در این خصوص نیز فرهنگ سازی بیشتر صورت پذیرد.
طالبی ضمن تاکید بر همکاری بیشتر دستگاه های فرهنگی جامعه در خصوص فرهنگ سازی جهت پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی گفت: در این زمینه باید مخاطب شناسی لازم صورت پذیرد تا متوجه شویم قربانیان جرم چه کسانی هستند و چه حوزه هایی بیشتر متاثر از جرایم سایبری است.
وی با بیان اینکه استان یزد از لحاظ زیرساخت و فناوری ارتباطات جزو استان های برتر کشور است افزود: با توجه به فعالیت های گسترده اینترنتی در این استان، بستر بروز جرایم و آسیب ها هم نیز بالا است اما پلیس فتا استان یزد در زمینه کشف جرایم اقدامات خوبی را انجام داده است.
استاندار یزد ضمن قدردانی از پلیس فتا استان یزد در برخورد با اراذل و اوباش فضای مجازی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در پلیس فتا نیروهای جوان، مستعد و علمی مشغول به خدمت هستند که با اقدامات بسیار خوب، این مجموعه به مجموعه ای کارآمد با فن آوری به روز تبدیل شده است.
در این مراسم فرمانده انتظامی استان یزد نیز ضمن اشاره به اهمیت فضای مجازی و تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله) در خصوص توجه به فضای مجازی گفت: پلیس فتا یکی از رده های نوپا در ناجا است که با اقدامات بسیار خوبی که انجام داده موجب افزایش امنیت و احساس امنیت در بین مردم شده است.
سردار عباسعلی بهدانی فرد افزود: با پیگیری های به عمل آمده پلیس فتا در شهرستان های اردکان، میبد و بافق شروع به کار کرده و راه اندازی پلیس فتا در دیگر شهرستان های استان نیز در حال پیگیری است.
بهدانی فرد در پایان بر ضرورت تشکیل شورای امنیت فضای مجازی با همکاری دیگر سازمان های ذیربط تاکید کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1433558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =