باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

محمدرضا شریفی‌نیا بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۳» درباره شرایط به وجود آمده گفت: «با تمام بد و بیراه‌هایی که من را نشانه گرفته بود کار کردم و اعتقاد دارم کاری که باید انجام بدهم را انجام می‌دهم، ما باید کمی صبر داشته باشیم تا همه بتوانند حرف‌شان را بزنند متاسفانه اتهامات در جامعه ما بسیار است.»

وی ادامه داد: «ممکن است که با تفکری موافق نباشم اما اعتقاد دارم باید شرایط بیان آن تفکر را مهیا کنم تا آن فرد بتواند به بهترین وجه حرفش را بزند.»

شریفی نیا در پاسخ به این سوال که در طول سال چند پیشنهاد بازیگری دارید، گفت: «اگر در سال ۱۰۰ فیلم سینمایی ساخته می‌شود به گواه فیلمنامه‌های موجود در منزل به جرات می‌توانم بگویم ۸۰ فیلم آن به من پیشنهاد می‌شود اما من تنها دو تا سه فیلم را بازی می‌کنم. با وجود اینکه من بازیگرم و کارم بازیگری است.»

بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» با بیان اینکه باید همه نوع فیلمی ساخته شود گفت: «سینما باید بتواند برای همه اقشار جامعه فیلم بسازد تا سلیقه مخاطب تامین شود و نمی‌توان تنها به یک جریان سینمایی متکی بود.»

این بازیگر سینما با اشاره به اینکه ما اسیر نام‌ها قرار می‌گیریم، اظهار کرد: «متاسفانه ما اسیر اسم‌ها هستیم و بر اساس نام اشخاص نسبت به آثارشان اظهارنظر می‌کنیم.  فیلم اخراجی ها3 یک گروه مشاور فیلمنامه قوی در اختیار داشت که اگر اسامی آن‌ها اعلام شود قطعاً اظهار نظر برخی از منتقدین تغییر خواهد کرد.»

این بازیگر سینما درباره مسائل مطرح شده برای دو فیلم پر مخاطب نوروزی عنوان کرد: «جامعه به این دو فیلم نیازمند است و فیلم آقای فرهادی فیلم حکومت است و نمی‌توان آن را جدا کرد که توانسته در جشنواره فجر جوایز متعددی بگیرد. من اولین کسی بودم که پس از تماشای فیلم «جدایی نادر از سیمین» از آن تعریف کردم و توصیه کردم مردم حتماً این فیلم را ببینند، ایجاد مرز بندی برای این دو فیلم کار اشتباهی است.»

14142

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 143393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
    0 2
    این صداقت آقا شریفی‌نیا رو خیلی دوست دارم. برای همینه که همیشه از ایشون حمایت می‌کنم. صداقت ایشون آدم رو یاد دکتر احمدی‌نژاد می‌اندازه؛ خدا ایشالا حافظ این دو باشه.
  • ايراني US ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
    0 0
    "سینما باید بتواند برای همه اقشار جامعه فیلم بسازد " واقعا؟ آقاي شريفي‌نيا اگر اينطور نباشد چطور؟ شما براي تحقق اين مسئله چه كرديد؟
  • علیرضا US ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
    1 0
    مگه فیلمنامه هم داشت این فیلم؟ به نظر میرسید یه سری دور هم جمع شدن چند تا پلان دور همی برداشته اند.
  • محمد IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
    0 0
    همه چی آرومه ما با این اهل به اطلاح فرهنگ چقدر خوشبختیم واقعا
  • علیرضا DE ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۶
    0 0
    عجب تشبیه جالبی کردید آقای بدون نام !!!
  • پویا IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۶
    0 0
    عجب!!!!
  • بدون نام IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
    1 0
    اصلا چرا این آقای شریفی نٓا رو به عنوان رییس فرهنگستان هنر یا وزیر ارشاد منصوب نمی کنند؟!