بهترین سایت دانلود فیلم و سریال ایرانی + آرشیو کامل

.

دانلود فیلم با کیفیت عالی و نشستن به تماشای آن با خانواده یکی از بهترین روش‌ها برای ساختن لحظات خوش است. در این روزهای کرونایی که مجبورید حتی المقدور در خانه بمانید، بهتر است زمانی را که در خانه و در کنار خانواده می‌گذرد به بهترین نحو سپری کنید. برای ساخت فیلم‌های ایرانی معمولا هزینه‌های گزافی صرف می‌شود و برخی از این فیلم‌ها موفق به دریافت مجوز پخش نمی‌شوند. بنابراین بسیاری از فیلم‌سازان، شبکه پخش خانگی و سایت‌های اینترنتی معتبر را برای انتشار اثر خود انتخاب می‌کنند. شرایط ناشی از ویروس کرونا و تعطیلی سینماها نیز دلیل دیگری برای کاربرد سایت‌های دانلود فیلم است. اما لازم است بهترین سایت را برای دانلود فیلم ایرانی و یا دانلود سریال‌های ایرانی انتخاب کنید تا تفریحی سالم و سازگار با فرهنگ خود داشته باشید.

بهترین مرجع دانلود فیلم چه ویژگی‌هایی دارد؟

سایتی را برای دانلود فیلم و سریال ایرانی انتخاب کنید که اولاً مجموعه‌ی کاملی از انواع فیلم و سریال در ژانرهای مختلف کمدی، عاشقانه، جنایی و درام داشته باشد و ثانیا به صورت مداوم به‎روزرسانی شود تا برای دانلود سریال مشکلی به وجود نیاید و بتوان قسمت‌های سریال را پشت هم دانلود کرد. زیرا لذت تماشای سریال به دیدن تمام قسمت‌های آن است.

برای دانلود انواع فیلم و سریال ایرانی، سینما تی وی را انتخاب کنید!

سینما تی وی یکی از مراجع کامل برای دانلود سریال ایرانی و دانلود فیلم ایرانی است که برای علاقمندان به همه‌ی ژانرهه، فیلم و سریال دارد. در سینما تی وی به راحتی می‌توانید فیلم موردعلاقه خود را تماشا کنید. این سایت تخصصاً به انتشار فیلم و سریال می‌پردازد و به همین جهت بسیار خوب و سریع عمل می‌کند. با ادامه مطلب همراه باشید تا با برخی از فیلم‌ و سریال‌های این سایت آشنا شوید.

با دانلود سریال عاشقانه2 از جذابیت‌های آن لذت ببرید!

دانلود سریال‌های پرمخاطب چند مزیت دارد؛ اول اینکه با دیدن تعداد مخاطبان به کیفیت آن پی می‌برید. دوم اینکه می‌توانید با دیگران  خاطره‌های مشترک بسازید. عاشقانه 2 نام سریالی جذاب و دیدنی، ساخته منوچهرهادی است که از 34 قسمت آن تاکنون یک قسمت پخش شد. با دانلود سریال عاشقانه 2 قسمت 1 از بازی محمدرضا گلزار، ساره بیات، هومن سیدی و دیگر هنرمندان لذت خواهید برد. همانطور که واضح است عاشقانه 2 در ادامه فصل یک سریال عاشقانه ساخته شده است. اگر تاکنون از تماشای این سریال بی‌نصیب مانده‌اید، به راحتی آن را در سینما تی وی دانلود و تماشا کنید. هر قسمت از این سریال حدوداً 55 دقیقه بوده و چهارشنبه هرهفته در شبکه پخش خانگی منتشر می‌شود. البته زمانی به جذابیت این سریال پی خواهید برد که فصل اول آن را هم تماشا کنید.

دانلود سریال عاشقانه 2 سینما تی وی

اگر هومن سیدی و نوید محمدزاده از بازیگران مورد علاقه شما هستند؛ دانلود سریال قورباغه را از یاد نبرید!

قورباغه نام سریالی در شبکه خانگی بوده که ژانری ماجراجویی_اجتماعی دارد و به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی می باشد که در سال 1398 ساخته شده است. سریال قورباغه اولین تجربه هومن سیدی در پخش نمایش خانگی می‌باشد. وجود بازیگرانی چون: هومن سیدی، نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، مهران غفوریان، فرشته حسینی و نوید پورفرج سریال دوستان را بیشتر به دانلود سریال قورباغه هومن سیدی ترغیب می‌کند. برای دانلود سریال قورباغه به سایت سینما تی وی (مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی) مراجعه کنید.

دانلود سریال قورباغه سینما تی وی

آیا شما هم به تماشای فیلم‌های معمایی علاقه دارید؟

سینما تی وی این امکان را فراهم کرده است! قطعاً برخی افراد علاقمند به فیلم وقت کافی برای دنبال کردن سریال‌ها را ندارند. اما از تماشای فیلم‌های معمایی غافل نمی‌شوند. معمولا فیلم‌های سینمایی با ژانری اجتماعی_معمایی جذاب‌تر نیز هستند. فیلم سینمایی "در سکوت" یکی از این فیلم‌های معمایی است که هر مخاطبی را به تماشا جذب می‌کند. با دانلود فیلم در سکوت با بازی فاطمه معتمد آریا، ویشکا آسایش، سوگل خلیق، محمدرضا غفاری و... همراه می‌شوید. دانلود فیلم در سکوت ساخته ژرژ هاشم زاده از 24 شهریور 99 در سایت سینما تی وی به راحتی امکان‌پذیر است.

در روزهای کرونایی با دانلود فیلم کمدی از سینما تی وی انرژی مثبت بگیرید!

به طور کلی دانلود فیلم یکی از راه‌های افزایش سرگرمی می‌باشد، اما دانلود فیلم‌های کمدی در دوران کرونایی از واجبات است. چرا که حفظ روحیه برای مبارزه با کرونا یک اصل اساسی به شمار می‌رود. سیدجواد رضویان بازیگر سرشناس کمدی ایران با ساخت فیلم زهرمار بار دیگر تلاش کرد تا خنده را مهمان خانه‌های هم‌وطنان کند. زهرمار ژانری کمدی_اجتماعی دارد و هنرنمایی سیامک انصاری، رضا رویگری، برزو ارجمند، شبنم مقدمی، آدرینا توشه و... این فیلم سینمایی را شاد جلوه می‌دهد. دانلود فیلم ایرانی زهرمار از سینما تی وی را به همه‌ی کمدی دوستان توصیه می‌کنیم.

در فیلم سینمایی مرگ آفتاب پرست با بازی زوج هنرمند همراه باشید!

همبازی شدن زوج‌های هنری در داستان یک فیلم قطعا بسیار دیدنی و جذاب خواهد بود. شما می‌توانید با دانلود فیلم ایرانی مرگ آفتاب پرست از بازی حدیث فولادوند در کنار همسرش رامبد شکرآبی لذت ببرید. مرگ آفتاب پرست روایت زندگی دختری جوان است که به تازگی در یک شرکت رنگ استخدام شده است. ژانر اجتماعی این فیلم کمی رزمی شده که آن را دیدنی‌تر نیز می‌کند. زیرا دانلود فیلم که داستان جذابی نداشته باشد، هیچ لطفی به همراه نخواهد داشت. این فیلم سینمایی به کارگردانی و تهیه کنندگی مجید کوهی و با بازی زهرا برومند، کوروش امینی، احسان علیاری و دیگر بازیگران زیباتر نیز شده است.

کلام آخر

تلاش ما در این مقاله معرفی سایتی پر از فیلم و سریال به همراه آرشیو کامل و برای پرکردن اوقات فراغت شما مخاطبان عزیز بوده است. این چند نمونه از فیلم و سریال‌های معرفی شده نیز برخی از فیلم و سریال‌های موجود در سایت سینما تی وی بود. اما از آنجا که وقت گوهر گرانبهایی است که به راحتی کسب نمی‌شود، حتما اوقات خوش فراغت را در کنار خانواده و با تفریحات سالمی چون تماشای فیلم ایرانی بگذرانید. تنها با محیای کمی تنقلات یا چای می‌توانید در کنار عزیزانتان در منزل و به دور از هر گونه آلودگی مادی و معنوی از تماشای فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید. وبسایت سینما تی وی به عنوان بهترین مرجع دانلود فیلم همیشه در دسترس شماست.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1434138