تامین لاستیک به نرخ دولتی برای تاکسیرانان در قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از تأمین لاستیک یارانه‌ای ناوگان تاکسیرانی با پیش بینی اعتبار یک میلیارد تومانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با شیوع ویروس کرونا و در راستای حمایت از رانندگان تاکسی به عنوان سفیران فرهنگی شهر، از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۵۱۶۰حلقه لاستیک یارانه ای به نرخ دولتی بین تاکسیرانان توزیع شده است.
عرشیان ادامه داد: مرحله اول دور جدید توزیع لاستیک به نرخ دولتی با برند بارز برای تاکسی های پراید، پژو، سمند، پیکان و آریو تا پایان هفته جاری در تعاونی تاکسیرانان ادامه دارد و مرحله دوم دور جدید توزیع لاستیک به نرخ دولتی با برند کویر نیز که مخصوص تاکسی های پژو، سمند و پراید است، از اواسط هفته در تعاونی تاکسیرانان آغاز می شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: نرخ این لاستیک ها به طور متوسط ۳۲درصد ارزان تر از قیمت بازار است و رانندگانی که دارای پروانه معتبر فعالیت بوده و در ۶ماه گذشته لاستیک یارانه ای نگرفته باشند، براساس پیامک های دریافتی از سازمان تاکسیرانی، با رعایت پروتکل های بهداشتی به واحد رفاهیات تاکسیرانی مراجعه و پس از دریافت حواله، برای تحویل گرفتن لاستیک به تعاونی تاکسیرانان مراجعه کنند.
او یادآور شد: سهمیه هر خودروی تاکسی یک جفت لاستیک حمایتی برای بازه زمانی ۶ماه است که به شرط داشتن پروانه فعالیت معتبر به رانندگان محترم تاکسی تحویل داده می شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین تاکید کرد: با توجه به این که نگاه شورای اسلامی شهر و شهردار به ناوگان حمل و نقل عمومی یک نگاه حمایتی است، تاکسیرانان به هیچ وجه نگران تأمین لاستیک مورد نیاز خود به نرخ دولتی نباشند، چرا که توزیع لاستیک یارانه ای تا پایان سال در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1434145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =