تولیدکنندگان، تولیدات خود را در سامانه توانیران ثبت کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: تولیدکنندگان کالا و مواد تولیدی در قزوین باید تولیدات خود را در سامانه توانیران ثبت کنند تا از واردات مواد مشابه آنها به کشور جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عزیزاله افضلی، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قزوین گفت: تولیدکنندگان کالا و مواد تولیدی در قزوین باید تولیدات خود را در سامانه توانیران ثبت کنند تا از واردات مواد مشابه آنها به کشور جلوگیری شود.
افضلی اظهارکرد: دولت برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و جلوگیری از خروج ارز برای راه اندازی این سامانه اقدام کرده است تا ضمن حمایت از تولیدکنندگان برای فروش محصولات ساخت داخل اقدام کند.
او افزود: پس از ثبت کالا و مواد تولیدی تولیدکنندگان داخل در سامانه توانیران و پس از تایید کیفیت محصولات توسط کمیته مربوط، کالا یا مواد تولیدی در بخش ممنوعیت ورود کالاهای مشابه ثبت می شود.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد: صاحبان کالا و مواد تولیدی در سراسر ایران باید روزانه با این سامانه به صورت برخط ارتباط داشته باشند تا از آخرین اخبار مربوط به واردات و صادرات کالاها و مواد اولیه به کشور اطلاع یابند.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1435982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =