برپایی نمایشگاه صنایع دستی در منطقه آزاد اروند

مدیرتوسعه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی با همکاری اداره میراث فرهنگی آبادان، هم زمان با هفته گردشگری و به مناسبت روز جهانی جهانگردی از ۵ تا ۱۲مهر ماه در محل مسجد رنگونی ها، خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از اروند، محسن قنبری با اشاره به اهمیت و نقش صنایع دستی در رشد گردشگری، خاطرنشان کرد: به پاس تلاش هنرمندان و فعالان این عرصه، نمایشگاه مذکور در دستور کار معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آبادان، قرار گرفت.

وی ارج نهادن به صنایع دستی را گامی به سوی رشد گردشگری و رونق اقتصادی منطقه دانست و گفت: تلاش کردیم در این نمایشگاه بستری برای عرضه صنایع دستی و هنری صنعت گران و هنرمندان منطقه ایجاد شود.

مدیرتوسعه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به ظرفیت اروند جهت تبدیل شدن به برند گردشگری، اظهارداشت: امیدوارم با موفقیت در برگزاری نمایشگاه هایی از این دست و تبلیغات موثر، زمینه‌ای برای برگزاری نمایشگاه‌های متعدد دیگر نیز فراهم شود و این منطقه به عنوان قطب گردشگری در سطح ملی، شناخته شود.

نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی از ۵مهر ماه الی ۱۲ مهر ۱۳۹۹ در محل مسجد رنگونی های آبادان از ساعت ۱۷ الی ۲۱ برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1436213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =