تعاونی ها نباید جرات تخلف داشته باشند

رئیس قوه قضاییه گفت: تفاوتی بین شخص و جمع یا تعاونی وجود ندارد و سخن غلطی است اگر بگویند چون تعاونی فلان اداره است، کاری نداشته باشیم.

به گزارش خبرآنلاین از اردبیل : آیت الله سیدابراهیم رئیسی در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار کرد: علت ایجاد فساد با مبالغ بیشتر در برخی موارد، همین برخورد نکردن با بستر فسادزا در دستگاه‌ها است.

رئیسی ادامه داد: حتی میزان کم فساد در دستگاه‌ها باید زیاد شمرده شود و با حساسیت با آن برخورد شود.

اصل ۴۴ مشکلی ندارد و مشکل در عملکردها است

رئیس قوه قضاییه اظهار کرد: اصل ۴۴ مشکلی ندارد و مشکل در عملکردها است، بلکه باید بخش خصوصی توانمند شده و دولت از آن حمایت کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، رئیسی بیان کرد: خصوصی‌سازی باید ادامه داشته باشد ولی نه به شکل فعلی، بلکه به شکل حساب شده و با رعایت دقیق قانون ادامه یابد.

تفاوتی بین شخص و یا تعاونی وجود ندارد

رئیس قوه قضاییه گفت: مسؤولان بازرسی و قضایی باید مسئله‌هایی همچون زمین‌خواری در اردبیل، مشکلات واحد نئوپان خلخال و کارخانه سیمان را در استان اردبیل پیگیری کنند.

وی گفت: مسئله‌ی بعدی تخلفات تعاونی‌ها است، تعاونی‌ها تشکیل شده‌اند تا در پیشرفت و تولید نقش داشته باشند اما هیچ تخلفی از آن‌ها قابل قبول نیست.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: دستگاه قضایی باید کاملاً جدی با تخلفات این چنینی برخورد کند و تفاوتی نیز بین شخص و جمع یا تعاونی وجود ندارد و به هیچ وجه نباید این مجموعه‌ها جرات تخلف دشته باشند، سخن غلطی است اگر بگویند چون تعاونی فلان اداره است، کاری نداشته باشیم.

رئیسی افزود: دلیل این‌که اشخاص جرأت تخلف پیدا می‌کنند، این است که می‎بینند افرادی که خود متولی و مجری قانون هستند، تخلف می‎‌کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1436538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =