هزاران نفر در واشنگتن برای پیروزی ترامپ دست به دعا شدند

ایسنا نوشت: هزاران تن از مردم آمریکا در پارک "نشنال مال" واقع در مرکز واشنگتن گردهم آمدند تا دعا کنند و حمایت خود از رئیس جمهور کنونی کشورشان را نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، این راهپیمایی که طول آن از بنای یادبود لینکلن تا ساختمان کنگره آمریکا کشیده شده بود، چند ساعت قبل از آنکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا رسما "ایمی برت" را برای قضاوت در دیوان عالی نامزد کند، برگزار شد.

در بین حاضرین در این راهپیمایی تعداد اندکی ماسک به صورت داشتند. برخی از آنها کلاه‌های قرمزی به سر داشتند که روی آن عبارت " آمریکا را دوباره خداپرست کنیم" نوشته شده بود؛ عبارتی که برگرفته از شعار انتخاباتی ترامپ تحت عنوان "آمریکا را دوباره باعظمت کنیم" بود.  

مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا در جریان سخنرانی در این راهپیمایی گفت: من در اینجا حضور پیدا کردم تا تشکر و سپاس ترامپ از شما را اعلام کنم و از شما بخواهم تا برای موفقیت نامزد جدید قضاوت در دیوان عالی دعا کنید.

این راهپیمایی توسط فرانکلین گراهام، یک مسیحی محافظه‌کار برجسته و طرفدار ترامپ سازماندهی شده بود. بسیاری از شرکت‌کنندگان در این رویداد از دانشجویان دانشگاه لیبرتی در ویرجینیا بودند.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1437007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    0 0
    منم از اين جا