برای حل مشکلات شهری نیازمند توجه مسئولان هستیم

شهردارمحمدیه گفت: برای حل مشکلات شهری محمدیه و ناحیه شهری مهرگان نیازمند توجه ویژه مسئولان هستیم.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ یحیی رحیم لو، شهردار محمدیه در جلسه بررسی و حل مشکل برق و آب محمدیه و ناحیه شهری مهرگان که با حضور فرماندار شهرستان البرز و جمعی از مدیرانی استانی و شهرستانی در سالن مفاخر شهرداری محمدیه برگزار شد، گفت: با توجه به جمعیت بالای محمدیه و ناحیه شهری مهرگان که منجربه تبدیل شدن محمدیه به عنوان دومین شهر شده نیازمند توجه ویژه مسئولان در بعضی از حوزه ها به محمدیه و ناحیه شهری مهرگان در راستای حل مشکلات شهری هستیم.
رحیم لو در ادامه به مشکل عدم روشنایی بعضی از معابر  شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان اشاره و افزود: اقدامات و همکاری خوبی با اداره برق محمدیه در خصوص روشنایی معابر اصلی شهر انجام شده ولی در بعضی از معابر و نقاط هنوز مشکل روشنایی داریم که آن هم در یک پروسه زمانی حل و مرتفع می شود.
شهردار محمدیه در خصوص مشکلات پیش روی منطقه۷ محمدیه توضیح داد: اجرای پروژه منطقه۷ محمدیه چند سالی است که استارت خورده که طولانی شدن مدت زمان آن علاوه بر ایجاد نارضایتی مردم باعث بوجود آمدن مشکلاتی هم برای مدیریت شهری در  بحث  صدور پروانه و مجوز ساخت وساز ها شده که با نبود انشعابات برق ، گاز و آب ، روند شروع ساخت و ساز را با کندی مواجه کرده است.
او سپس به توضیحاتی درخصوص مشکلات افت فشار آب در بعضی از مناطق محمدیه و همچنین مشکلات عدم برق ثابت در ناحیه شهری مهرگان پرداخت و همچنین به ایجاد پست برق ثابت در ناحیه شهری مهرگان اشاره کرد که در حال حاضر به صورت سیار است.
محمد نصیری، فرماندار شهرستان البرز هم در این جلسه بابیان اینکه محمدیه به خاطر موقعیت جغرافیایی  و منطقه ای به شهر زندگی و شاد تبدیل شده است افزود: محمدیه باتوجه به قرار گرفتن در ببن دو شاه راه اصلی  آزاده راه قزوین -کرج و جاده مخصوص قزوین- کرج و موقعیت استراتژی منطقه ای به شهری بی نظیر، پویا و شهری شاد جهت زندگی تبدیل شده است که همین موضوع مهم باعث اسقبال و تشویق مردم برای ساکن شدن در این شهر شده است و باید برای ارتقا و پیشرقت آن از تمام ظرفیت های موجود بهره برد و شهر محمدیه را به عنوان الگو به دیگرشهرهای استان و کشور معرفی کرد.
او همچنین پیشنهاد برگزاری همایش شهرداران را در محمدیه مطرح کرد و گفت: یکی از راه های معرفی شهر محمدیه برگزاری همایش شهرداران استان و همچنین بازدید مسئولان استانی و شهری از این شهر است که می تواند الگویی برای دیگر شهرها باشد.
نصیری تاکید کرد: باید جلوی کانون های نارضایتی گرفت چراکه اگر اقدامی صورت نگیرد قطعا به بحران تبدیل و باعث نارضایتی مردم می شود.
 غلامی، رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه هم در این جلسه با بیان اینکه همه به دنبال ایجاد تحول در محمدیه و ناحیه شهری مهرگان هستیم خاطرنشان کرد: باتوجه به جمعیت بالای شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان همه در تلاشیم که در تمام حوزه ها و بخش ها برای رضایتمندی مردم گام هایی برداشته شود که شورا و  شهرداری با نگاه ویژه به آن با مشارکت دادن مردم در پی تحول در این دو شهر است.
غلامی در ادامه با اشاره به نیازها و مشکلات اساسی محمدیه و ناحیه شهری مهرگان در بخش های آب ، برق گفت: ما منتخب مردم هستیم و وظیفه داریم که به احترام رای آنها و اعتمادشان خالصانه خدمتگذارشان بوده و پیگیر حل مشکلاتشان باشیم.
رییس شورای اسلامی شهر در ادامه این جلسه خواستار حل مشکل آب رسانی منطقه ۷ و همچنین افت فشار آب در بعضی از مناطق چندگانه محمدیه  شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1437380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =