خدمات آتش‌نشانان فداکارانه است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: خدمات آتش‌نشانان در استان و کشور فداکارانه و مؤثر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در دیدار با مدیران ستادی و رؤسای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی که به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی برگزار شد، اظهار کرد: آتش نشانان عزیز پا به پای انقلاب و دفاع مقدس حرکت کرده‌اند و استان قزوین نیز چهار شهید را تقدیم انقلاب کرده است.
عابدینی خدمات آتش‌نشانان در استان و کشور را بسیار فداکارانه و مؤثر دانست و یادآور شد: در ماجرای پلاسکو، نمونه‌ای از رشادت و فداکاری آتش‌نشانان را مشاهده کردیم که برای نجات مردم چگونه جان خود را به خطر انداخته و تا پای جان ایستادند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در قرآن آمده است هر کسی بتواند حیات انسانی را نجات دهد، گویی تمام انسان‌ها را نجات داده است و کار شما عزیزان در نجات انسان ها تفسیر بسیار خوبی برای این آیه شریفه است.
او عنوان کرد: هر کسی ایمان داشته باشد، عمل صالح انجام دهد و به خدا توکل کند خداوند محبتش را در دل همه اهل عالم قرار می‌دهد و این مهم را در مشی و منش سردار سلیمانی مشاهده کردیم که چگونه محبتش در دل مسلمان و غیر مسلمان قرار داشت و حتی دشمنان نیز او را تحسین کردند و از او با عنوان سرباز غیرتمند ایرانی نام بردند.
امام جمعه قزوین اظهار کرد: هیچ آتشی قابل قیاس با آتش جهنم نیست، به گونه‌ای که نمی‌توان آن را تصور کرد و هنر ما آدم‌ها آن است که بتوانیم آتش جهنم را که عامل آن در وجود هر انسان قرار دارد و مصادیق آن حسادت، ناجوانمردی، بخل، کینه‌توزی و چشم و هم چشمی است را خاموش کنیم تا گرفتار آتش جهنم نشویم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1437387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =