الموتی معاون خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: اهمیت و جایگاه سازمان آتش نشانی در آن است که اگر یک هفته آتش نشانی در شهر نباشد چه اتفاقی در شهر افتاده و چه کسی باید به مردم خدمات رسانی کند.

به گزارش خبرگزار خبرآنلاین از قزوین به نقل از  روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني؛ الموتي افزود: مهمترين وظيفه آتش نشانان حفظ جان و مال مردم است و وجود شان براي مردم امنيت برقرار مي‌کند.
الموتي بيان کرد: سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين نيز يکي از سازمان هاي نمونه از لحاظ خدمات رساني در عمليات‌ها و در زمينه کسب عناوين در ميادين ورزشي است که نشان از آمادگي جسماني مطلوب دارد.
معاون خدمات شهري شهرداري قزوين گفت: در زمان حوادث افراد حادثه ديده داراي حالات مختلف هستند بعضي مجروح و مصدوم و بعضي عصباني و ناراحت و عده‌اي دچار اضطراب و پريشاني، بنابراين ايجاب مي‌کند که افراد آتش نشان با خونسردي اقدامات خود را انجام و تحت تاثيرات و استرس محيط قرار نگيرند.
رييس هيات مديره سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين افزود: تنها 10 درصد بودجه اين سازمان از طريق درآمد هاي مستقيم از سوي سازمان تامين مي‌شود و بايد مابقي هزينه از طريق شهرداري تحت عنوان يارانه تامين شود.

وي افزود: بايد نسبت به خدماتي و تلاشي که آتش نشانان براي نجات جان و مال مردم درخطرات انجام مي‌دهند، حقوق و مزاياي متناسب آنها نيز تامين شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 485748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =