دریافت انتقادات و پیشنهادات مردم تسهیل شود

معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج بر ضرورت پایش انتقادات، انتظارات و مطالبات شهروندان و پاسخ به موقع به درخواست‌های مردمی از بستر توسعه خدمات دولت الکترونیک تأکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین ازالبرز :  «غفور قاسم‌پور» در شورای معاونین ضمن ارائه گزارشی از وضعیت خدمت‌رسانی به مردم در سطح شهرستان کرج گفت: دریافت و انعکاس انتظارات و مطالبات مردم به ویژه در زمینه خدمات هوشمند در شهرداری‌ها و دستگاه‏ های اجرایی بمنظور ارائه مناسب خدمات به مردم در اولویت باشد.

وی یکپارچه‏‌سازی خدمات دولت الکترونیک و تحقق پنجره واحد خدمات دستگاه‏‌های اجرایی دولت الکترونیک را الزامی خواند و خواست با ابلاغ بخشنامه‌ای به ادارات، دستگاه‌های اجرایی موظف شوند تا سازوکار انتقادات و پیشنهادات مردم را تقویت و تسهیل کنند.

قاسم‌پور با بیان اینکه در شرایط شیوع کرونا باید سطح ترددها به ادارات کاهش یابد، تصریح کرد: مهار زنجیره انتقال کرونا و حفظ سلامت شهروندان اولویت ما است و برای ارتقاء کیفیت خدمات شهری در کمترین زمان همه دستگاه‏‌ها جهت تأمین رضایت شهروندان و کاستن از دغدغه‏‌های آنان اقدام و روند فعالیت‏ها و خدمات خود را برای مردم اطلاع ‏رسانی کنند.

وی با تاکید بر ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان گفت: هوشمندسازی شهرها باید از اولویت ‌های بخش مسکن و شهرسازی و شهرداری‏‌ها باشد و انتظار می‌رود که در کنار توسعه شهری، به موضوع هوشمندسازی شهرها هم توجه ویژه شود.

معاون استاندار در ادامه ارتقاء سطح زیرساخت‌های خدمات دولت الکترونیک را موجب کاهش ترددهای درون شهری و برون شهری عنوان و بر ضرورت حرکت سازمان‌ها به سمت هوشمندسازی تأکید کرد.

وی افزود: هرگونه کاستی و نارسایی در سطح خدمت‌رسانی به مردم باید پایش و نسبت به رفع آن اقدام شود.

46

کد خبر 1438172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =