دو حضور بین المللی دیگر برای «دشت خاموش» پس از حضور موفق در ونیز

فیلم «دشت خاموش» ساخته احمد بهرامی و تهیه‌کنندگی سعید بشیری در جشنواره فیلم توکیو در ژاپن و جشنواره  فیلم «اینک خاورمیانه» در فلورانس ایتالیا برای مخاطبان به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «دشت خاموش»  که در هفتادوهفتمین جشنواره فیلم ونیز به نمایش گذاشته شد و موفق به دریافت سه جایزه مهم از این جشنواره (تندیس شیر بهترین فیلم بخش افق‌ها، نشان فیپرشی و تندیس فای) شد، در سی‌وسومین  دوره جشنواره فیلم توکیو که از ۱۰تا ۱۹ آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد، در بخش «فوکوس بر جهان» پذیرفته شده و به نمایش درمی‌آید. فیلم  «شیطان وجود ندارد» به کارگردانی محمد رسول اف نیز در این بخش حضور دارد.

این بخش مخصوص نمایش فیلم‌های مطرح شده در جشنواره های جهانی بوده که در سال جاری موفق به دریافت جوایز مهمی شده‌اند.

در بخش رقابتی جشنواره فیلم توکیو فیلم‌های «مجبوریم» به کارگردانی رضا درمیشیان و «تی تی» به کارگردانی آیدا پناهنده از ایران حضور دارند و با دیگر فیلم‌های این بخش به رقابت خواهند پرداخت.

«دشت خاموش» در دو نوبت در روزهای ۱۵   و ۱۹ آبان در این جشنواره برای مخاطبان به نمایش درمی‌آید.

همچنین «دشت خاموش» در  یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «اینک خاورمیانه» که در شهر فلورانس ایتالیا بر گزار می‌شود هم شرکت دارد. این جشنواره با موضوع سینما و فرهنگ معاصر و مخصوص فیلم‌های تولید شده در خاورمیانه است. جشنواره «اینک خاورمیانه»‌ از تاریخ ۱۵ تا ۲۰ مهر ماه برگزار خواهد شد. این جشنواره با نمایش مستند «سایه های بی خورشید» به کارگردانی مهرداد اسکویی افتتاح خواهد شد و در ادامه دوازده فیلم دیگر از سینماگران ایرانی و کُرد را به نمایش خواهد گذاشت.

 فیلم «دشت خاموش»  در تاریخ ۱۸ مهر به نمایش درآمده و توسط منتقدین مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.  

 پخش بین‌المللی فیلم «دشت خاموش» به عهده شرکت پرشیا فیلم با مدیریت  علی قاسمی است.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1438619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =